Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Поема «Гайдамаки» Т.Шевченко як історичне джерело

706 1514.39 Mb

Світлична О.О.
Хто такі Гайдамаки? Гайдамаки - незаможні селяни, наймані робітники, дрібна шляхта й нижче духовенство, які були борцями проти польської неволі
Поема «Мойсей» - одна з вершин творчості Івана Франка. Пролог до поеми - заповіт українському народові

4821 271779.2 Kb

Лемешко О.А.
МЕТА УРОКУ: ознайомити учнів із поемою Івана Франка «Мойсей», пояснити біблійну основу поеми; дослідити історію написання твору і прологу до поеми; з’ясувати, хто з письменників і діячів мистецтва звертався до образу Мойсея
Поема про Україну. Т. Г. Шевченко „Гайдамаки”

765 16199.0 Kb

Шаповалюк-Сердечна Г.О.
МЕТА: висвітлити творчу історію поеми Т.Г.Шевченка «Гайдамаки», розкрити історичну основу, ідейно-тематичну спрямованість, сюжет, особливості жанру,композиції; зацікавити змістом і проблематикою поеми, розвивати навички аналізу літературного образу
Поема про Україну. Т. Г. Шевченко „Гайдамаки”

453 13774.5 Kb

Яркова О.П.
МЕТА: ознайомити учнів з історичною постаттю Семена Палія, втіленням образу славнозвісного козака-запорожця в історії та художній літературі; розкрити історичну місію Семена Палія як патріота, мудрого й розважливого полковника
Поема Т. Г. Шевченка „Катерина”: проблема материнства

2548 201134.0 Kb

Баранова К.А.
Мета: познайомити дев’ятикласників із поемою Т. Шевченка,,Катерина”, зосередити увагу учнів на проблемі зневаженого материнства; осмислити мотив материнства у контексті творчості геніальних митців Рафаеля і Шевченка
Поет, що дивиться на людей душею… (про життя та творчість Т. Шевченка)

484 13944.0 Kb

Андрусишин Г.М.
Мета: сприяти формуванню систематизованих знань про життя і творчість Т. Шевченка; поглибити знання учнів про Шевченка – художника; розвивати навички дослідницької роботи, творчі здібності, образне мислення, уміння самостійно працювати з різними джерелами інформації
Поети Празької школи. Євген Маланюк

2750 2247.95 Mb

Волох А.С.
Мета уроку: З‘ясувати роль і місце поетів празької школи в українському літературному процесі. Зрозуміти, що об‘єднало поетів-емігрантів. Звернути увагу на творчу діяльність Євгена Маланюка, його вплив на творчість поетів екзилу
Поетична творчість Т. Г. Шевченка 1843-1847 рр. Особливості цього періоду. Аналіз поезій «Три літа», «Розрита могила», «Заповіт»

1965 22863.0 Kb

Василенко Г.Д.
Мета Розглянути творчість Т.Г. Шевченка 1843 – 1847р.р.; вказати на особливості цього періоду як вершинної у творчості Шевченка; показати історичну епоху цього періоду. Знати основні твори цього періоду
Поетичне покоління 80-х років ХХ ст. як естетичний феномен доби

1450 166779.0 Kb

Усенко О.В.
Мета уроку: дати загальну характеристику розвитку української літератури 50-80р.рХХ ст.; знайомство з творчістю сучасних письменників; прищеплення цікавості до їх творчості, формування бажання зацікавити їх творчістю оточуючих
Позакласне читання. Т. Г. Шевченко „Сестрі”

1583 190142.5 Kb

Мелешко Н.О.
Мета: актуалізувати знання учнів, одержані протягом вивчення творчості Т. Шевченка, формувати читацький інтерес до творчості Тараса Григоровича; розвивати навички читання; формувати ціннісне ставлення до родини, до рідної землі
1-10 11-20 ... 361-370 371-380 381-390 391-400 401-410 ... 581-590 591-597