Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

План-конспект уроку у формі диспуту в 9 класі на заявлену тему на прикладі п’єси І. Котляревського „Наталка Полтавка”

2932 25690.0 Kb

Маркевич Є.Г.
Мета. З’ясувати з учнями на основі п’єси І.Котляревського «Наталка Полтавка» суть справжніх людських цінностей, розглянути з учнями проблему духовності людини, доброти, чесності, вірності в коханні, виховувати в учнів на загальнолюдських поняттях добра й справедливості
Платон Воронько. Збірка поета «Читаночка» («Липка», «Наше ластів’я» та ін.). Яскраві малюнки дитинства

5082 225708.5 Kb

Осетрова С.М.
Мета: сформувати уявлення учнів про життя і творчість П. М. Воронька, прищеплювати любов до поезії, казки; розвивати мовлення учнів; виховувати навички культурної поведінки, любов до рідної землі
Поборник правди, честі і краси - великий поет України Василь Симоненко

850 246359.5 Kb

Уріна Н.В.
Мета заняття: зрозуміти шляхи формування ідейно-естетичних поглядів Василя Симоненка; аналізуючи вірші поета із його збірок, визначити основні теми творчості поета; розкрити високу національну свідомість автора, стійку громадянську позицію ліричного героя
Повість „Прибулець із Країни нямликів” Лесі Ворониної - мандрівка в неповторний і чарівний світ дитинства

1512 22052.5 Kb

Троценко С.В.
Мета: навчальна – ознайомити учнів із фантастичною повість-казкою Лесі Ворониної «Прибулець з Країни нямликів»; навчати їх розкривати символічний зміст казкових образів; розвивальна – оцінювати вчинки казкових героїв, розрізняти добро і зло як у казках, так і в житті
Подорож до щастя із Григорієм Сковородою

967 201495.7 Kb

Подрєзова І.Ф.

Мета: ознайомити учнів із яскравими сторінками філософа, письменника, мандрівника, вчителя, просвітителя Г.Сковороди, допомогти створити цілісний портрет особистості митця; удосконалити вміння аналізувати факти, вчинки, давати оцінку певним явищам

Подорож у чарівний світ природи за поезією П.Тичини «Гаї шумлять». Творча майстерня поета

652 17356.0 Kb

Загірняк Л.Б.
Мета: розкрити красу пейзажної лірики поета, показати почуття любові до рідного краю, вираженого засобами мови; передати гармонію людини і природи; розвивати емоційне сприйняття поезії, уміння відчувати і знаходити образні засоби мови
Поезії Марійки Підгірянки. Урок з української літератури для 5 класу

1134 15941.0 Kb

Кос Г.П.
Мета: навчальна – зацікавити учнів вивченням поетичної творчості поетеси рідного краю М. Підгірянки; сприяти вдосконаленню навичок виразного читання поезії
Поезія - це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі (за творчістю Ліни Костенко)

1674 19832.5 Kb

Березовська В.В.

Мета: утверджувати високі моральні цінності, прагнення зберегти кращі людські якості, робити добро; формувати вміння творчо осмислювати прочитане, розвивати і вдосконалювати навички виразного читання; розуміти красу слова поетеси

Поезія Григорія Прокоповича Бідняка «Материнське серце» за книгою «Вербовий край»

779 17864.0 Kb

Невінчана О.Г.
Мета: познайомити учнів з творчістю українського поета, показати на прикладі віршів силу батьківських почуттів, виховувати любов, повагу і шану до матері, батька, членів своєї родини, почуття доброти, взаємодопомоги, любові до рідного краю, до України
Поема „Давня казка” як поетичний маніфест Лесі Українки. Проблематика твору

2683 24146.5 Kb

Сорочинська С.К.
Мета: з’ясувати основні мотиви, що звучать у творі, познайомити учнів із поняттям „поема”, розвивати навички роботи із літературним матеріалом, уміння синтезу та аналізу, роботи співпраці у групі, розвивати пам’ять, увагу, зв’язне мовлення
1-10 11-20 ... 351-360 361-370 371-380 381-390 391-400 ... 581-590 591-597