Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Проблема жіночої емансипації в творі О. Кобилянської „Людина”

2078 17377.5 Kb

Приходько С.А.
Мета: допомогти десятикласникам глибше засвоїти зміст повісті О. Кобилянської «Людина», розкрити проблему людського покликання – справжнього призначення людини в цьому світі; підвести учнів до розуміння проблематики твору
Проблема значущості та самоцінності особистості в романі Ліни Костенко „Записки українського самашедшого”

2701 239971.0 Kb

Подрєзова І.Ф.
МЕТА: виробляти в учнів уміння аналізувати літературні образи, проводити психологічне дослідження; розвивати творчу уяву й аналітичне мислення; формувати усвідомлення цінності людського життя; виховувати почуття власної значущості й самоцінності
Проблема особистого та громадянського вибору в повісті „Захар Беркут”

1096 179349.0 Kb

Сандт В.А.
МЕТА: удосконалювати навички роботи з епічним твором; розвивати уміння давати оцінку людським якостям, характеризувати персонажів твору, пояснювати мотиви їх учинків, вести дискусію
Проблема українізації через призму дійових персонажів п'єси «Мина Мазайло»

541 13752.0 Kb

Нискогуз І.М.
Мета: Визначити центральну проблему; розкрити її сприйняття за допомогою образів системи твору; сформулювати висновки, висловити своє розуміння цієї проблеми
Проект «Краса природи - мати доброти й сердечності». Уроки мислення та словесності на природі з української літератури

696 148188.0 Kb

Єсіпова В.І.
Мета: формувати у учнів переконання, що відчуття природи, захоплення нею- джерело радості буття і розуміння цінності життя людини, спонукати до осмисленого сприйняття та критичного аналізу матеріалу
Протистояння добра і зла, правди і кривди в казці «Золота кісочка» Юрія Федьковича

980 17558.5 Kb

Моклович А.В.
​Мета: Опрацювати з учнями зміст казки Ю. Федьковича «Золота кісочка»; допомогтии учням усвідомити уявлення про добро і зло, про правду і брехню; формувати навички виразного читання казок, розвивати культуру зв’язного мовлення, виховувати позитивні риси характеру у дітей
Психологічний аспект у зображенні головних героїв драматичної поеми Лесі Українки „Бояриня”

763 23456.5 Kb

Ляшенко А.М.
Мета. Проаналізувати образи твору з урахуванням жіночого і чоловічого сприйняття світу; шляхом тендерного аналізу розкрити естетичну сутність твору, розуміння індивідуальної манери стилю Лесі Українки
Разом із Коцюбинським відкриваємо для себе гуцульський край і вічні істини

1595 151140.0 Kb

Білоус В.М.
Мета: Опрацювати зміст твору, ознайомитися з його особливостями структури, фольклорно-етнографічною основою; Розвивати навички пошуково-дослідницької, творчої роботи, вміння працювати в групах, індивідуально, з додатковою літературою, іншими джерелами інформації
Раннє дорослішання дітей війни в оповіданні Миколи Вінграновського „Первінка”

1170 174132.5 Kb

Труба Н.В.
Мета: ознайомити учнів із творами письменника, викликати до них інтерес, прагнення до самостійного читання; розвивати навички вибору художньої літератури для читання, переказу прочитаного та висловлення власної думки про нього; виховувати доброту, повагу до людей
Реальне й фантастичне в казці “Летючий корабель”

4682 2166.58 Mb

Петренко Л.І.
Мета: сформувати поняття про ідейно-художнє багатство народної казки «Летючий корабель»;вчити учнів аналізувати художній твір, оцінювати вчинки героїв
1-10 11-20 ... 381-390 391-400 401-410 411-420 421-430 ... 581-590 591-597