Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Нев’януча чарівність інтимної лірики Івана Франка

1168 19131.7 Kb

Подлєсна С.Л.
Мета: допомогти учням глибше ознайомитися з життям і творчістю письменниці, привідкрити сторінку її особистого життя; розвивати навички образного мислення; на прикладі життя поетеси виховувати силу волі, цілеспрямованість, активну громадянську позицію, патріотизм
Неслухняність чи спосіб утвердження власного „Я”? (за оповіданнями В. Винниченка „Федько-халамидник” і А. Тарковського „Точильники”)

1076 228342.3 Kb

Дуняшенко Н.В.
Мета: поглибити знання учнів про життєву долю В.К.Винниченка; ознайомити з життєвим та творчим доробком А.Тарковського, навчати аналізувати зміст оповідань, висловлювати своє ставлення до зображуваного, виділяти риси характеру Федька й Толі
Неслухняність чи спосіб утвердження власного «Я»? (за оповіданням В. Винниченка «Федько-халамидник»)

1737 202263.5 Kb

Дуняшенко Н.В.
Мета: поглибити знання учнів про життєву долю В.К.Винниченка; навчати аналізувати зміст оповідання, висловлювати своє ставлення до зображуваного, виділяти риси характеру Федька й Толі, коментувати їх
Нехай горить свіча життя. Володимир Винниченко. Цікава історія життя письменника. „Федько-халамидник”

898 2001.97 Mb

Коробенко Г.П.
Мета: познайомити шестикласників із постаттю В.Винниченка; навчати аналізувати зміст оповідання, основні риси вдачі дійових осіб; удосконалювати навики, характеризувати головного героя, оцінювати життєві позиції персонажів та висловлювати своє ставлення до зображуваного
Новела В. Стефаника «Камінний хрест» - психологічне розкриття теми еміграції

5472 205229.1 Kb

Сорока В.М.
Мета: Розвивати навички спостереження над текстом, висловлення своєї думки про прочитане методом роботи з презентацією критичного осмислення кожного розділу новели, ґрунтуючись на моральних цінностях емоційної загостреності душевних переживань головного героя
О. Довженко „Зачарована Десна” (фрагменти). Великий і чарівний світ дитинства в „Зачарованій Десні”, опис уражень малого Сашка

1168 21917.0 Kb

Бездітко Л.М.
Мета: поглибити знання учнів щодо змісту фрагментів кіноповісті “Зачарована Десна”; довести, спираючись на текст, що людині необхідно згадувати дитинство; дослідити роль спогадів малого Сашка та поетичний стиль твору
О. Довженко. Кіноповість «Зачарована Десна». Автобіографічний характер твору. Образ оповідача

3625 29798.5 Kb

Саєнко Е.І.
Мета уроку: познайомити старшокласників зі змістом Довженкового автобіографічного твору. Проаналізувати фабулу, дати характеристику образам-персонажам, попрацювати над художніми особливостями. Вивчити основні ознаки кіноповісті
О. Довженко. Оповідання «Воля до життя»

2484 25652.0 Kb

Вихрист Н.О.
Мета: ознайомити учнів з основними подіями життя і творчості письменника О.Довженка, його оповіданням «Воля до життя»; розкрити силу людського духу, волю до життя змальовані у творі; показати самовідданість і героїзм медичних працівників, які рятують життя людини
О. Назарук „Роксоляна”. Незалежна вдача, щирість у стосунках з людьми, природний розум і врода Роксоляни

654 14954.5 Kb

Дуфала В.М.
Мета: опрацьовуючи ідейно-художній зміст твору, охарактеризувати образ головної героїні твору, зосередити увагу на окремих деталях
О. П. Довженко „Україна в огні”, справедлива критика „культу особи”. Особливості сюжету й композиції. Проблеми „людина та війна”

1169 19350.0 Kb

Буравцова Є.Б.
МЕТА: ознайомити учнів із ідейно–художнім змістом кіноповісті “Україна в огні”, особливостями сюжету та композиції, висвітливши проблеми, яких торкається автор у творі, охарактеризувати образ Запорожця як символ нескореності народу перед фашизмом
1-10 11-20 ... 291-300 301-310 311-320 321-330 331-340 ... 581-590 591-597