Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Образи драми-феєрії „Лісова пісня”. Природа й людина у творі

643 166540.7 Kb

Капатієнко І.В.
Мета. Розширити та закріпити поняття в учнів про художній образ, учити аналізувати образи; дослідити художні особливості драми – феєрії, удосконалювати навички роботи в групах. Розвивати творче й образне мислення, увагу, пам'ять
Образи соціально-побутової драми Івана Котляревського «Наталка Полтавка»

1009 173922.8 Kb

Королевич Г.І.
Мета уроку: Глибше вивчити і детально проаналізувати образи п’єси «Наталка Полтавка»; розвивати пам’ять, образне та логічне мислення, вміння висловлювати власні судження; виховувати високі моральні якості, глибоку відповідальність за особисті почуття, благородність у коханні
Оксана Іваненко «Друкар книжок небачених»

11136 434954.4 Kb

Бондаренко М.Д.
Мета: ознайомити з життєписом письменниці; охарактеризувати історичну добу, описану у творі; розкрити зміст твору; розвивати уміння обговорювати прочитане; виділяти головні думки та їх відтворювати
Оксана Сенатович «Малий Віз». Урок з української літератури для 5 класу

2229 274875.3 Kb

Семенога Л.Д.
Мета: ознайомити із життям і творчістю письменниці; допомогти учням усвідомити ідейно-художній зміст казки; розвивати навички виразного читання, переказу твору та його аналізу щодо використаних художніх засобів, поєднання минулого і сучасного
Олекса Стороженко «Скарб». Гумористичне зображення головного героя. Скарб - узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання

2702 22571.0 Kb

Одовійчук С.Я.
Мета: продовжувати опрацьовувати ідейно-художній зміст твору О. Стороженка «Скарб», звертаючи при цьому увагу на скарб як узагальнений образ щастя, з’ясовуючи повчальний характер оповідання; розвивати культуру зв’язного мовлення
Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Робота з текстом оповідання „Скарб”

4442 215673.4 Kb

Дуняшенко Н.В.
Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом О. Стороженка; визначити ідейно-тематичне спрямування його твору «Скарб»; дослідити морально-етичні проблеми в оповіданні; розвивати творчу уяву, увагу, пунктуальність, спритність, рішучість, образне та логічне мислення
Олександр Довженко - видатний український кінорежисер і письменник. Великий чарівний світ дитинства в повісті «Зачарована Десна»

826 1791.19 Mb

Полушкіна Л.П.
Мета: виховувати опти­містичне світосприйняття і світобачення, любов до батьків, до рідної природи; ознайомити учнів з найважли­вішими фактами біографії О.Довженка, показати багатогранність його як творчої особистості; розкрити самобутність авто­біографічної кіноповісті "Зачарована Дес­на"
Олександр Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник. Великий чарівний світ дитинства в повісті «Зачарована Десна»

1296 1881.64 Mb

Ткачук Л.М.
Мета: ознайомити учнів з найважли­вішими фактами біографії О.Довженка, показати багатогранність його як творчої особистості; розкрити самобутність авто­біографічної кіноповісті "Зачарована Дес­на"; розвивати вміння працювати з текс­том епічного твору
Олександр Довженко. Розповідь про письменника. Оповідання „Воля до життя”. Правдиве зображення трагічних подій Другої Світової війни

1481 17355.0 Kb

Гончар В.В.
Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом відомого українського письменника, кінорежисера О. Довженка
Олександр Олесь. «Ярослав Мудрий» (із кн. «Княжа Україна»)

3345 254100.0 Kb

Куроп'ятник І.В.
Мета уроку: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом Олександра Олеся, історією написання книги «Княжа Україна»; вчити характеризувати історичну епоху, в яку князював Ярослав, давати оцінку його державним справам, вчинкам, які відображені в творі
1-10 11-20 ... 311-320 321-330 331-340 341-350 351-360 ... 581-590 591-597