Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Набір дидактичних ігор для учнів 5 класу з розділу „Рідна Україна. Світ природи”: „Упізнай героя!”; „Блеф-клуб” („Вірю! - Не вірю!”)

1084 235202.0 Kb

Бондаренко Л.М.
«Це був великий звір з широкими грудьми, які легко здималися од дихання. Його роги нагадували осінній низькорослий кущ, з якого обнесло листя». (Лось. Євген Гуцало. «Лось»)
Народна казка «Летючий корабель»

1476 17443.5 Kb

Лупиніс М.З.
Після цього уроку учні зможуть: виразно читати та переказувати зміст казки; відрізняти елементи її побудови та особливості; характеризувати героїв казки, аналізувати реальне й фантастичне у ній
Народне уявлення про добро і зло в казці „Ох”

1412 37162.5 Kb

Дробенчук О.В.
Мета: опрацювати ідейно-художній зміст казки «Ох», з'ясувати її тему та ідею, проаналізувати казку, на прикладі головних героїв зрозуміти, хто з них втілює добро, а хто — зло; заохочувати учнів до творчості, навчити отримувати задоволення від роботи, що виконується
Народні казки. „Про правду і кривду!”. Народні уявлення про добро і зло в казці

2738 208341.9 Kb

Посмітюха І.А.
Мета: ознайомити школярів з народною казкою як жанром усної народної творчості, її тематикою та особливостями; опрацювати з учнями народну казку «Про правду і кривду»
Народні казки. Казка «Про правду і кривду»

2223 2234.80 Mb

Попова Л.Л.
Мета: поглибити знання учнів про казку як фольклорний жанр, розглянути будову, особливості та різновиди казок; ознайомити школярів зі змістом казки “Про правду і кривду”, допомогти осмислити її
Народні колискові пісні. „Ой ти, коте, коточок!”, „Ой ну, люлі, дитя спать”. Колискова пісня в житті дитини. Провідні мотиви колискових

1320 26048.5 Kb

Сахарова О.Є.
Мета: ознайомити учнів із народними колисковими піснями, особливостями цього жанру; розвивати навички виразного читання, культуру зв’язного мовлення, пам'ять, уміння грамотно висловлювати власні думки, почуття, спостереження
Народні перекази: „Прийом у запорожців”, „Ой, Морозе-Морозенку”, „Білгородський кисіль”

2961 333118.0 Kb

Кошельнікова Л.А.
Мета: ознайомити учнів зі змістом народних переказів «Прийом у запорожців», «Ой Морозе-Морозенку», «Білгородський кисіль»; з’ясувати значення літературного поняття переказ; формувати вміння виразно читати, аналізувати та інсценізувати твір
Наталка Сняданко „Країна поламаних іграшок та інші подорожі”. Характеристика образу Матвійка

750 166691.0 Kb

Захарченко М.С.
Мета: ознайомити учнів 5-ого класу із дитячою сучасною українською прозою, зокрема із творчістю Наталки Сняданко; розглянути повість «Країна поламаних іграшок»; на матеріалі твору розкрити проблему дружби та бережливого ставлення до речей
Наш земляк - Карло Копинець. Ознайомлення із життям і творчістю поета

522 151209.5 Kb

Роман М.Ю.
МЕТА УРОКУ: розкрити перед учнями постать Карла Копинця як поета. Вивчити оновні відомості про поета та його поезію, виразно і вдумливо читати поезії. Уміти визначати й коментувати основні мотиви, роль художніх засобів, символічність образів
Не можеш ти своїм життям до себе дорівнятись (за драмою Лесі Українки „Лісова пісня”)

6805 30483.0 Kb

Солов'єнко О.Ф.
Мета: визначити жанр твору, розглянути проблематику п’єси, з’ясувати сутність конфлікту у драмі Лесі Українки “Лісова пісня”, на основі аналізу тексту сформувати у студентів власне розуміння авторського задуму, зреалізованого в образах та картинах “Лісової пісні”
1-10 11-20 ... 281-290 291-300 301-310 311-320 321-330 ... 581-590 591-597