Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Любовна лірика у творчості І. Франка. Поетична збірка І. Франка «Зів’яле листя»

3431 1911.23 Mb

Грищенко Л.І.
Мета: Освітня: ознайомити учнів зі збіркою поезій «Зів’яле листя», розкрити світ почуттів і пристрастей, створений поетичною уявою майстра; пояснити особливості збірки; поглибити вивчене про ліричного героя
Людина та природа в оповіданні Григора Тютюнника „Дивак”

1809 32448.0 Kb

Новодран Ю.В.
Мета: за допомогою художнього слова розкрити красу та багатство довколишнього світу, рідної землі; формувати в учнів життєву позицію, уміння користуватися таким джерелом інформації, як обмін думками з однолітками; формувати навички аргументування власної думки
М. Вінграновський «Гусенятко»

2764 263210.0 Kb

Бєлікова Ю.Ю.
Мета: - поглибити знання школярів про життя і творчість М.Вінграновського; познайомитися зі змістом оповідання «Гусенятко»; розвивати читацьку культуру, навички виразного читання,вміння логічно мислити, спостерігати, узагальнювати, робити висновки; формувати кругозір, світогляд
М. Вовчок. Життєвий і творчий шлях. Відданість безмежному коханню та почуття відповідальності в оповіданні „Максим Гримач”

711 15761.0 Kb

Гніденко О.Б.
Тема: ознайомити учнів з життєвим та творчим шляхом М. Вовчок, опрацювати зміст оповідання «Максим Гримач», визначаючи жанр твору, ознаки романтизму в ньому, особливості сюжету
М. Вороний „Евшан-зілля”

1364 212108.9 Kb

Сахненко Т.Ф.
Мета: створити умови для ознайомлення учнів із життям і творчістю М.Вороного, з історичною основою та змістом поеми «Євшан – зілля»; сприяти розвитку навичок вдумливого, виразного читання, визначення особливостей літературного твору
М. Вороний „Євшан - зілля”. Поема про необхідність повернення людині історичної пам’яті, усвідомлення своєї національної приналежності

1386 28939.5 Kb

Петухова Н.І.
Мета: допомогти глибше усвідомити ідейно – художні особливості твору, розвивати навички, вдумливого, виразного читання ліро – епічних творів, характеристики образів, співвідношення із сучасністю давноминулих подій; виховувати почуття патріотизму, вірності Батьківщині
М. Вороний „Євшан-зілля”

1118 23566.5 Kb

Демчук С.В.
Мета: допомогти учням глибше усвідомити ідейно-художній зміст поеми «Євшан-зілля»; розвивати навички аналізу ліро-епічного твору, удосконалювати вміння та навички будувати судження про історичну пам’ять як усвідомлення приналежності людини до свого народу
М. Гоголь і Україна

878 17070.0 Kb

Комашко О.С.
Мета: Ознайомити учнів із особливостями повісті М.Гоголя «Ніч перед Різдвом»; показати переплетіння реальності та фантастики у творі; дослідити використання фольклорних елементів, особливості мовного стилю
М. Рильський. Поезії «Дощ», «Люби природу не як символ». Єдність людини та природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям

1585 1865.33 Mb

Авксентієва Ю.М.
МЕТА: Навчальна: проаналізувати програмні ліричні твори, визначити поетичні засоби. Виховна: виховувати прагнення до єдності з природою, вираження своїх почуттів
М. Слабошпицький „Марія Башкирцева”

1744 2236.78 Mb

Назаренко Г.Г.
Мета: Навчальна: Познайомити дев’ятикласників із сучасним українським романістом, критиком, публіцистом М.Слабошпицьким та його романом-есе «Марія Башкирцева»; дослідити внутрішню психологію головної героїні, на основі досліджень створити цілісний образ
1-10 11-20 ... 241-250 251-260 261-270 271-280 281-290 ... 581-590 591-597