Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

М. Старицький. Життя та творчість, багатогранна діяльність як поета, перекладача, драматурга, організатора театральної справи

638 210122.0 Kb

Лауш Т.Б.
Мета: подати відомості про життєвий і творчий шлях митця, розкрити багатогранність його таланту, познайомити з поетичною спадщиною; розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення, робити висновки, вмотивовуючи власні судження, виховувати інтерес до творчості М. Старицького
М. Хвильовий. „Я (Романтика)” - новела про добро і зло

7865 2085.13 Mb

Ківеждій О.В.
Мета: розкрити проблематику новели «Я (Романтика)», донести до свідомості учнів ідею; розвивати вміння «читати поміж ряд­ків», визначати стильові особливості твору і характеру героїв; виховувати гуманізм, усвідомлення пріоритетності морального вибору над ідеологічним
Малювала казку осінь…

645 2165.00 Mb

Бурега О.С.
Мета: шляхом взаємодії різноманітних видів мистецтва викликати в учнів естетичне співпереживання, заглиблення у свій внутрішній світ, здатність виразити свої почуття, думки, фантазії; спонукати їх глибше відчути перетворюючу силу мистецтва на душу людини
Марина Павленко „Чи шкідливо ходити покрівлями гаражів?”. Характеристика образів твору

1308 19656.5 Kb

Щербина Л.М.
Мета: ознайомити учнів із дитячою сучасною українською прозою, зокрема, із творчістю Марини Павленко, розглянути повість "Чи шкідливо ходити покрівлями гаражів?", за змістом твору розкрити характеристику образів головних героїв - братика та сестрички Сойченків
Марія Пригара. Розповідь про письменницю. „Побратими”, „Козаки” - вірші про історичне минуле”

2434 202390.5 Kb

Домбровська В.О.
Мета: навчальна – ознайомити учнів із творчістю відомої письменниці й цікавими для вивчення віршами М.Пригари про козаків
Маркіян Шашкевич - письменник, священик, громадський діяч. Літературний портрет

702 16459.0 Kb

Смаль Г.-М.І.
Мета: ознайомити школярів з життєвим і творчим шляхом видатного українського письменника, громадського діяча, автора першої української “Читанки”;вчити виразно читати і висловлювати власні міркування про поезії митця
Метеор щирості й неспокою. Життя та творчість Василя Симоненка. Основні мотиви творчості. Тема простої людини-трудівника, любові до матері

1539 2021.18 Mb

Кецова В.Т.
Мета повторити вивчене про шістдесятництво як соціокультурний рух опору 60-х років XX століття, вивчити відомості про В.Симоненка в контексті українського шістдесятництва; розвивати критичне мислення, навички виразного читання, ідейно-художнього аналізу тексту
Микола Вороний «Євшан-зілля»

3590 232231.0 Kb

Бабій О.Г.
Мета. Ознайомити учнів з найважливішими сторінками життя письменника, з історичною основою та змістом поеми «Євшан-зілля», сприяти розвитку навичок вдумливого, виразного читання та коментування прочитаного, визначення особливостей літературного твору
Микола Вороний. «Євшан-зілля» - поема про необхідність повернення людині історичної пам'яті, усвідомлення своєї національної приналежності

1245 149322.0 Kb

Гетало С.В.
Мета: формувати предметні компетентності: комунікативно-мовленнєву – удосконалювати вміння грамотно висловлювати свої думки, почуття щодо певного кола питань, розповідати про враження, спостереження, виразно та вдумливо читати твір (актуальність поеми)
Микола Гоголь. Літературна діяльність. Оповідання „Вечір проти Івана Купала”

1562 21366.0 Kb

Савченко Т.О.
Мета: познайомити із постаттю Гоголя-українця; оглядово познайомити із творчою спадщиною з наголосом на її українськості; закріпити відомості про романтизм як мистецький напрям шляхом аналізу оповідання «Вечір проти Івана Купала»
1-10 11-20 ... 251-260 261-270 271-280 281-290 291-300 ... 581-590 591-597