Мета: поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях драматурга, його просвітницькими ідеями, участю у культурно – просвітницьких товариствах, визначити новаторство письменника, жанрову різноманітність творів
Мета: розкрити історію написання поеми І.Котляревського «Енеїда», її ідейно-тематичну спрямованість; охарактеризувати героїв твору, що уособлюють самодержавство, панів, чиновників, духовенство, дати поняття про травестію, бурлеск, пародію
Мета: познайомити учнів із життєвим і творчим шляхом письменника, зацікавити його творчістю; розвивати навички художнього аналізу твору, виразного читання, уміння глибоко розуміти вчинки героїні; формувати навички аргументувати власні думки
Дидактична мета: продовжити знайомити учнів із творчістю І. Малковича, зосередити увагу на ідейно-художньому аналізі поетичного твору „Із янголом на плечі”, дослідити роль слів „доля”, „ангел”, „ангел-хранитель” у творі та в житті
Іван Семенович Левицький (літературні псевдоніми — І. Нечуй-Левицький, І. Нечуй тощо) народився 25 листопада 1838р. в м. Стеблеві Київської губ. Канівського повіту (нині — Черкаська обл., Корсунь-Шевченківський район)
МЕТА: узагальнити вивчене про повість І.Франка “Захар Беркут”; cпираючись на зміст, розглянути основні проблеми, порушені у творі; визначити їх актуальність у наш час; значення повісті для виховання молодого покоління; підготуватись до написання контрольної роботи
Мета. Опрацювати зміст новели І.Франка. Розкрити світ почуттів і пристрастей, створений великим майстром, на основі прочитаного твору. Творчо осмислити основний морально-етичний пафос твору; неоднозначність образу Марії
Мета: ознайомити учнів з образом Лиса Микити, з випробуваннями, які йому довелося подолати; дати характеристику Лиса як головного героя, формувати в учнів вміння і навички аналізу героя; розвивати творчість, мислення, вміння виокремлення головних епізодів
Мета: Охарактеризувати образ Лиса Микити, набути уміння і навичок аналізувати художній образ; висловлювати свою думку щодо прочитаного, ставлення до літературного героя, виховувати усвідомлене позитивне ставлення до красивого й доброго в житті та негативне ставлення до зла
Мета: Допомогти учням зрозуміти неперевершену красу інтимної лірики І.Франка, творчо осмислити і відтворити події, що відбулися в житті поета, розвивати вміння учнів визначати належність твору до певного літературного жанру, його проблематику, художні особливості