Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Іван Франко. Поетична збірка „Зів’яле листя”. Любовна тема в творчості поета, її автобіографічність

3069 179112.5 Kb

Олексійчук Л.С.
Мета: допомогти учням відчути красу, художню довершеність інтимної лірики поета; розвивати навички виразного читання, аналізу ліричних творів, висловлення власних вражень від прочитаного; виховувати інтерес до творчості поета; чистоту й благородство почуттів, естетичний смак
Іван Франко. Поетична збірка «Зів’яле листя». Любовна тема у творчості поета, автобіографічність

1430 206109.5 Kb

Деркач Т.І.
Мета: допомогти учням відчути красу, художню довершеність любовної лірики поета; розкрити світ почуттів і пристрастей, створений поетичним словом великого майстра
Ігор Калинець „Писанки”. Образ найдорожчої людини - мами. Відчуття, навіяні великодньою поезією „Писанки”

1808 16367.5 Kb

Розумна В.М.
Мета: Ознайомити учнів із життям і творчим шляхом І.Калинця, звернути особливу увагу на окремі епізоди із його життя, зацікавити шестикласників творчістю поета. Домогтися усвідомлення школярами змісту поезії «Писанка» та відчуттів, навіяних нею
Ігор Калинець, „Писанка”

1104 16258.0 Kb

Криворотенко О.Г.
Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю письменника, допомогти осягнути красу й оригінальність його поезій; розвивати навички виразного читання ліричних творів, коментування ролі художніх засобів вираження для створення образів; виховувати повагу до рідних
Ідейно-художній аналіз оповідання В. Винниченка «Федько-халамидник» з урахуванням його емоційного компоненту

2623 27989.0 Kb

Заскалета В.І.
Завдання. Зачитайте фрагмент твору (будівництво хаток із піску), в якому автор нас знайомить із Федьком. Чи сподобався вам хлопчик, який ображає своїх товаришів? А яка особистісна якість Федька викликає повагу? (Федько «перший по силі на всю вулицю»)
Ідейно-художній аналіз оповідання Євгена Гуцало „Олень Август” з урахуванням емоційного компоненту твору

1248 22161.5 Kb

Заскалета В.І.
Прочитайте перший абзац оповідання. Висловіть припущення, чому оповідання про хлопчика Женю автор розпочинає описом природи? (Природа передає емоційний стан хлопчика. Жені було весело і радісно, тому і «Сонце дивилося на місто радісно й доброзичливо, широко всміхаючись»)
Інтимна лірика Івана Франка та повість-есе Романа Горака «Тричі мені являлася любов»

1119 183136.0 Kb

Полушкіна Л.П.
Мета: сприяти вихованню естетичних смаків, утверджувати в юнацьких душах доброту, милосердя, красу і щирість почуттів; представити учням особистість І. Франка не тільки як геніального поета, громадського діяча, а й ніжної людини, яка прагнула знайти в житті справжнє кохання
Інтимна лірика Лесі Українки (до Лесі за наукою любові)

769 16168.0 Kb

Гриневич Л.І.
Мета. Дослідити тему кохання в творчості Лесі Ук­раїнки; удосконалювати навички виразного читан­ня, зв'язного мовлення; виховувати інтерес до твор­чості поетеси; виявити особисту позицію учнів до обговорюваного питання
Інтимна лірика Тараса Шевченка. Музи генія

1534 153290.0 Kb

Прудникова Н.В.
Мета: Вчити на прикладах поетичних шедеврів інтимної лірики Шевченка розглянути красу і складність людських почуттів; розвивати в учнів бажання якомога більше дізнатися про Кобзаря; знайти ще один з ключів до розкриття творчості Шевченка, її тематики
Ірина Жиленко. Життєвий і творчий шлях. „Homo feriens”

1432 22677.5 Kb

Любецька В.Є.
Мета: Навчальна - ознайомити з творчістю Ірини Жиленко, допомогти усвідомити ідейно-художню цінність її творів, зокрема з твором - «Homo feriens»
1-10 11-20 ... 181-190 191-200 201-210 211-220 221-230 ... 581-590 591-597