Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Євген Гуцало «Сім’я дикої качки»

728 156291.5 Kb

Ліпінська О.О.
Мета: вчити учнів самостійно визначати і аналізувати певні питання морально-етичних проблем; допомогти семикласникам усвідомити зміст та художнє багатство твору, морально-етичні проблеми,які автор піднімає в творі
Євген Гуцало «Сім’я дикої качки». Людська доброта й жорстокість, милосердя та справжня турбота про природу

657 174147.0 Kb

Безкоровайна Д.М.
Мета уроку: Розширити знання учнів про творчість Є.Гуцала; виховувати доброту, милосердя, розвивати уяву; формувати критичне ставлення до власних вчинків; виховувати любов до рідної природи;розвивати почуття прекрасного
Євген Гуцало. Оповідання «Лось»

2725 29971.5 Kb

Карягіна О.В.
Мета: навчати учнів аналізувати художній текст: добирати цитати з тексту на підтвердження власних думок; розвивати вміння виділяти в тексті і пояснювати найбільш захоплюючий фрагмент; розвивати образне мислення, творчу уяву
Євген Гуцало. Поезії

1585 17975.0 Kb

Власенко Т.Г.
Мета: поглибити знання учнів про творчість письменника, ознайомити з поетичною спадщиною Є.Гуцала; художньою М.Приймаченко; вчити аналізувати вірші; розвивати чуття поетичного слова; розвивати вміння читати твори мистецтва
Євген Гуцало. Турбота про світ природи - неодмінна риса гуманної, гідної поведінки особистості (за оповіданням «Лось»)

2628 2181.05 Mb

Дуняшенко Н.В.
Мета: ознайомити з життям і творчістю письменника, змістом його оповідання, навчати виділяти та пояснювати в оповіданні найбільш вражаючі фрагменти, давати власну оцінку зображуваному; розвивати навички виразного читання, уміння переказувати
Єднання людських емоцій та природи у поезії Ліни Костенко

1243 20095.5 Kb

Левченко О.А.
Мета: ознайомити учнів з лірикою поетеси, осягнути особливості її творчої манери; розкрити світ почуттів , створений поетичним словом поетеси, навчати школярів з'ясовувати світоглядні позиції автора за його творчістю; розвивати виразне читання
Живучи в теперішньому, пам’ятай про минуле та заглядай у майбутнє (Інтерпретація поеми „Кавказ” Т. Шевченка через призму подій 2013-2014 р.)

947 193180.0 Kb

Козак Н.Я.
Навчальна мета. Опрацювати ідейно – художній зміст поеми «Кавказ», з’ясувати узагальнену ідею твору. Охарактеризувати національну проблематику твору Тараса Шевченка «Кавказ» у сучасному контексті
Життєвий і творчий шлях Володимира Ткаченка - письменника-гумориста Смілянщини

676 15692.5 Kb

Іщенко А.В.
Мета: продовжити знайомство учнів із творчістю письменників рідного краю, зокрема з життєвим та творчим шляхом письменника – гумориста Володимира Ткаченка; розвивати навички аналізу художнього твору, уміння висловлювати і відстоювати власну думку
Життєвий і творчий шлях І. К. Карпенка-Карого. Перші драми. П’єса „Хазяїн”

853 13751.0 Kb

Чиж В.В.
Мета уроку: Ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом драматурга боротьбою за український театр, тематикою його творів, з твором «Хазяїн»
Життєвий і творчий шлях Олександра Довженка

1174 17348.5 Kb

Дубровіна Л.М.
Мета: познайомити учнів з біографією письменника,, дати уявлення про кіноповість; розвивати комунікативні компетенції, аналітичні навички та вміння, прищеплювати любов до творчості українського Мікеланджело - Довженка
1-10 11-20 ... 111-120 121-130 131-140 141-150 151-160 ... 581-590 591-597