Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Життя та творчість Івана Франка. Урок з української літератури для 10 класу

1242 161566.1 Kb

Дубровіна Л.М.
Мета. Довести що Іван Франко - титан праці, геній української літератури. Розкрити його титанічну працю для добра народу. З’ясувати кредо поета і розказати, що все своє життя поет боровся за щастя свого народу. Виховувати пошанне ставлення до слова поета
Жіноча доля, виткана словами (Тема жіночої долі у творчості Т. Шевченка. Поеми «Наймичка», «Катерина»)

1665 175166.0 Kb

Возняк І.І.
Мета: проаналізувати програмові поетичні твори Т. Шевченка, осмислити становище жінки в кріпацькій Україні, охарактеризувати образи героїнь творів «Наймичка», «Катерина»; розвивати культуру зв’язного мовлення, пам’ять, вміння логічно і критично мислити
З іменем Шевченка пов’язана доля України

478 15753.5 Kb

Скрипченко В.І.
Мета: розкрити почуття й переживання поета, викликані спогадами про дитинство, передати красу Шевченкового слова, дати учням поняття про прийом контрасту, формувати вміння користуватися цим прийомом; розвивати творчість, уяву, усне мовлення; виховувати доброту, милосердя
З палких сердець калина виростає. Урок з української літератури для 6 класу

868 22851.0 Kb

Пасічник О.М.
Мета: збагатити учнів відомостями про калину і донести до них її символічний зміст, встановити зв'язок між літературою, музикою, народознавством; вдосконалювати навики виразного художнього читання поезії та ідейно-художнього їх аналізу
З родини починається людина (на прикладі творів Лілії Блискавиці)

1009 1802.12 Mb

Волошина С.В.
Мета: ознайомити дітей з біографічними відомостями про Лілію Блискавицю; спробувати зануритися у світ її образів та думок; з'ясувати основні проблеми, які піднімає письменниця та проаналізувати художні засоби, якими вона їх реалізовує
За сторінками повісті Михайла Коцюбинського «Тіні забутих предків»

774 13957.0 Kb

Кравченко О.М.
Мета уроку:допомогти учням усвідомити значення творчості Михайла Коцюбинського для української літератури, розкрити фольклорні джерела повісті, загальнолюдські проблеми, розширити уявлення про самобутність Гуцульщини, розвивати творче мислення учнів
За творами В. Пеунова ”Закоханим потрібні поети”, Б. Горбатова „Листи до товариша” та Г. Кривди „Три Явори”

709 145348.0 Kb

Шаповалова В.В.
Мета проекту: залучити школярів до літературної пошукової діяльності через дослідження героїчного минулого Донбасу шляхом аналізу художніх творів донецьких письменників В.Пеунова, В.Горбатова, Г.Кривди
Завітайте до Приморська. Творчість поета-пісняра, композитора В. Корнієнка

894 147149.0 Kb

Дмитренко С.Ю.
Мета: познайомити учнів із творчістю місцевого поета та композитора, лауреата Запорізького обласного фестивалю «Мамині джерела», володаря медалі «Будівничий держави» та нагрудного знаку «За розвиток Приморського району» В.О. Корнієнка
Загадка як вид усної народної творчості

1306 202245.5 Kb

Акімова О.С.
Мета: розкрити барвистий світ народних загадок, особливості цього оригінального виду фольклору; дати поняття про народну загадку, роль метафори в ній, про класифікацію загадок за змістом; розвивати логічне мислення, пам'ять, уяву школярів
Загадка як вид усної народної творчості. Види та форми загадок

1273 2144.10 Mb

Кошельнікова Л.А.
Мета уроку: поглибити знання учнів про загадки, визначити їх види та форму; розвивати образне й логічне мислення, творчі здібності п’ятикласників; прищеплювати любов до усної народної творчості
1-10 11-20 ... 131-140 141-150 151-160 161-170 171-180 ... 581-590 591-597