Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Драматургічна творчість І. Я. Франка. Соціально-психологічна драма „Украдене щастя”

1039 20947.5 Kb

Таран Н.В.
Мета уроку: ознайомити десятикласників з драматургією І. Франка; розкрити зміст твору, проаналізувати образи, поглибити вивчене про драматичний твір. Глибше пізнати для себе моральні загальнолюдські цінності, виховувати відповідальність за власні вчинки
Драматургія XIX ст. Театр «корифеїв». Трагікомедія «Сто тисяч» І. Карпенка-Карого

1430 167242.5 Kb

Прудникова Н.В.
Мета: познайомити учнів з театральною культурою ХІХ століття, зокрема з театром українських корифеїв; з’ясувати особливості створення і функціонування театру «корифеїв»; розпочати ідейно-художній аналіз твору «Сто тисяч»
Драстуй, запашне життя! Я - вірю! М. Хвильовий

829 180132.5 Kb

Бойко Ю.В.
Мета: Ознайомити учнів з основними біографічними відомостями життя і творчості М.Хвильового, характерними ознаками експресіонізму та імпресіонізму, змістом новел, концепцією світу і людини в них, проаналізувати ранні новели М.Хвильового
Дума „Буря на Чорному морі”. Проблема гріха й покаяння”

1349 17054.3 Kb

Федько О.І.
Мета: ознайомити зі змістом програмового твору, звертаючи увагу на розуміння образу «бурі на морі», через впровадження інтерактивних технологій розвивати вміння грамотно висловлювати власні думки, обґрунтовувати їх, узагальнювати й робити висновки
Духовна спадщина Т. Г. Шевченка

781 208143.5 Kb

Пентович Л.М., Оліна Г.М.
Життя завжди освячене великою ідеєю. Віра в ідею національного самовизволення була сформульована Т.Г.Шевченком. Він є першим подвижником нашого, національного Відродження, він українець з високим достоїнством
Елементи незвичайного в повісті-казці Галини Малик „Незвичайні пригоди Алі у країні Недоладії”. Своєрідність композиції

1736 223164.0 Kb

Прищепа В.А.
Мета: продовжити роботу над казкою, вчити виразно читати, визначати незвичайне у змісті та символіку образів; пояснити своєрідність композиції та особливості мови твору; розвивати уміння формулювати і вільно висловлювати свої думки
Емма Андієвська «Казка про яян»

2048 203424.5 Kb

Синчук Г.Я.
Мета: переконати учнів у самобутності та неповторності творчого почерку Е. Андієвської, ознайомити їх із притчею „Казка про яян”; розвивати вміння працювати з текстом, фідшукуючи в ньому ключові фрази
Емма Андієвська. Казка про Ян

1498 1932.11 Mb

Ховзун Г.Б.
Мета уроку: сприяти ознайомленню учнів з творчістю Е.Андієвської; допомогти глибше усвідомити притчевий зміст і художню цінність казки; сприяти розвитку навичок виразно читати текст, визначати головну думку твору, ключові фрази, висловлювати свої думки про прочитане
Є. Гуцало. „Зозуля”. Радощі та біди дитини-переселенця

3599 229126.5 Kb

Омельченко Н.В.
Мета: - розширити знання учнів про письменника Є. Гуцало, познайомити з оповіданням «Зозуля», основною проблемою твору; удосконалювати вміння узагальнювати, робити висновки, розвивати навички виразного читання, переказування епічного твору
Є. Гуцало. Розповідь про письменника. „Сім’я дикої качки” - твір про людину через призму морально-етичних проблем

914 19451.5 Kb

Стельник О.М.
МЕТА: ознайомити з життям і творчістю письменника,дослідити, як у творі на прикладі героїв оповідання зображена людська доброта і жорстокість, милосердя і справжня турбота про природу, охарактеризувати образи Тосі та Юрка, розвивати мислення, увагу, спостережливість
1-10 11-20 ... 101-110 111-120 121-130 131-140 141-150 ... 581-590 591-597