Головна » Хімія |
Мета уроку 1. Навчальна: Формування поняття про хімічні властивості солей; 2. Розвивальна: Розвиток логічного мислення; 3. Виховна: формування інтересу до вивчення хімії та біології; Тип уроку: урок засвоєння нових знань Форма уроку: урок-подорож Міжпредметний зв’язок: біологія людини, історія, математика, географія Конспект уроку 1. Організаційний момент 2. Цільова установа та мотивація навчальної діяльності Історична довідка. (Мультимедійна дошка)
Звичайна кухонна сіль може бути сильною отрутою. З одного боку без солі неможливо прожити, а з другого, доза, яка в 10 разів перевищує звичайну, є смертельною. Летальною дозою є 3000 міліграм на 1 кг маси тіла.
А тепер пропоную вам відправитись у подорож з метою розглянути хімічні властивості солей Записуємо на дошці тему уроку та станції. Висвітлюємо тему і на мультимедійній дошці.
3. Ввідний контроль. Станція «Теоретична» Дати відповіді на запитання Яку групу речовин називають солями?
Після отримання результату кожен учень ставить «+» на полях, таким чином, оцінює свою роботу на уроці.
Станція «Формула солі»
1. Робота по карточкам (усно по ланцюжку): один учень читає формулу солі, яку показує вчитель, інший дає їй назву.
2. На дошці учень записує формулу солі, а також формулу кислоти, що їй відповідає. Вчитель перевіряє правильність рішення
4. Вивчення нового матеріалу. Станція «Експериментальна»
Для здійснення основної мети уроку учитель демонструє досліди, що характеризують хімічні властивості солей за допомогою спеціальної комп’ютерної програми на мультимедійній дошці. Учні роблять відповідні записи у зошиті.
1. Взаємодія з металами. Fe + CuSO4 = FeSO4 + Cu
2. Взаємодія з кислотами. H2SO4 + BaCl2 = BaSO4 + 2HCl
3. Взаємодія з основами. FeSO4 + 2NaOH = Fe(OH)2 + Na2SO4
4. Взаємодія з солями. BaCl2 + 2AgNO3 = Ba(NO3)2 + 2AgCl
5. Первинне засвоєння матеріалу. Станція «Тест» Учні діляться на дві групи:
1. Перша група виконує завдання: З наведеного переліку речовин вибрати ті, що характеризують хімічні властивості солей. Записати рівняння реакцій цих речовин з CuSO4 Fe, H2SO4, H2, CaO, NaOH, KCl, H2O
2. Друга група виконує завдання: Закінчити рівняння реакцій записаних на дошці. Zn + CuSO4 = H2SO4 + BaCl2 = Ca(NO3)2 + KOH = BaCl2 + AgNO3 =
Після отримання результату кожен учень ставить «+» на полях, таким чином, оцінює свою роботу на уроці.
6. Заключний контроль Розв’язування задач 1. Натрій гідроксид масою 4г про взаємодіяв з ферум (ІІ) сульфатом. Обчислити кількість речовини утвореної солі? 2. Здійснити перетворення. Р – Р2О5 – Н3РО4 – К3РО4 – Са3(РО4)2 Після отримання результату кожен учень ставить «+» на полях, таким чином, оцінює свою роботу на уроці.
7. Рефлексія Станція «Прощавальна» Вчитель пропонує оцінити роботу на уроці за допомогою усної рефлексії: Підрахунок «+»
8. Домашнє завдання Опрацювати відповідний параграф підручника, виконати вправу.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |