Головна » Хімія |
Мета: дослідити хімічні властивості солей, особливості та умови взаємодії солей з кислотами, основами, солями. Формувати вміння складати рівняння реакцій обміну. Розвивати вміння спостерігати та робити висновки Обладнання та реактиви: розчини купрум (ІІ) сульфату, ферум (ІІ) хлориду, натрій гідроксиду, натрій карбонату, хлоридної кислоти, натрій сульфату, барій хлориду. Тип уроку: комбінований Форма уроку: урок-дослідження Планування результатів навчання: Учень: уміє складати відповідні рівняння реакцій;
Єдиний шлях, який веде до знань, це діяльність Б. Шоу Хід уроку І Організаційний момент ІІ Перевірка знань учнів Перевірка домашнього завдання.
ІІ Мотивація навчальної діяльності Вчитель. Назва «солі» походить від латинського слова sol – сонце. Осідання солі з морської води під дією сонячних променів у давні часи пояснювали як народження цієї речовини під впливом сонячної енергії. Назвою «сіль» колись називали лише натрій хлорид, а пізніше – цілий клас речовин. «Сіль» буквально означає «сонячна речовина». Сьогодні на уроці наш клас перетворюються на хімічну лабораторію. Ми отримали завдання: дослідити хімічні властивості солей, з’ясувати з якими речовинами вступають у взаємодію солі і при яких умовах здійснюються реакції. ІІІ Вивчення нового матеріалу. Хімічна лабораторія Завдання: дослідити і вивчити хімічні властивості солей засобами хімічного експерименту. (Учитель проводить інструктаж з техніки безпеки)
IV Закріплення вивченого 2. Виконати завдання 4 (підручник Ярошенко О. Г., 8 клас, с. 93) V Підсумки уроку Солі реагують з кислотами, основами, солями, металами за певних умов і розкладаються при нагріванні. VІ Домашнє завдання Опрацювати §19, виконати завдання 1, 2 (ІІІ рівень) – (с. 79-80, «Робочий зошит» Савчин М. М. ) Виконати домашній експеримент. Домашній експеримент «Хімічні властивості солей» Обладнання та реактиви: шматочок крейди, столовий оцет, яєчна шкарлупа. Візьміть шматочок крейди й капніть на нього піпеткою кілька крапель столового оцту. Що ви помітили? Крейда взаємодіє з оцтом з виділенням вуглекислого газу. Аналогічна реакція відбувається, якщо капнути на яєчну шкарлупу. Повторюючи цю операцію кілька разів, можна зробити невеликий отвір у шкарлупі, не розбиваючи її. Запишіть рівняння реакції, якщо крейда та шкарлупа складається в основному з кальцій карбонату.
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |