Головна » Хімія |
Мета уроку: формувати поняття про харчові добавки, показати учням значення харчових добавок, їхню необхідність і небезпеку для здоров’я; визначити значення хімії в сучасній харчовій промисловості; розвивати критичне мислення учнів; виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я. Обладнання:мультимедійний проектор, чіпси, йогурт, шоколадний батончик, сік., відеофільм «Шок Е-добавки.Правда,яку приховують.», програма «Sell Code» Тип уроку: урок удосконалювання знань, умінь і навичок. Хід уроку І Організаційний момент Доброго дня. Бажаю вам усім здоров’я. А чи всі у нас сьогодні здорові? Чи гарний у вас настрій? Я дуже рада,що у вас все гаразд, тому що тільки здорова людина може працювати на повну силу. ІІ Мотивація навчальної діяльності Сьогодні ми з вами запрошені до дегустаційної зали, де для дегустації запропоновані чотири продукти: Сік, шоколадний батончик, чіпси,йогурт. Нашим завданням є оцінка не тільки смакових якостей,але й хімічний склад дегустаційних матеріалів. ІІІ Актуалізація опорних знань У продуктах харчування містяться різні речовини, які збагачують наш організм енергією та поживними речовинами. Чи знаєте ви різницю між поняттям продукт харчування і поживні речовини. Пропоную вам виконати тести: Випишіть у дві колонки продукти харчування і поживні речовини. а)картопля, б)білки, в)рис, г) жири д) яблука, е) м'ясо, є) мінеральні солі, ж) вода, з) вуглеводи, і)риба Гра третій зайвий Виключіть зайве поняття Білки. Харчові добавки, Жири. Поясніть чому саме це поняття ви виключили (Білки і вуглеводи основні компоненти їжі ) Отже тема нашого уроку харчові добавки. Е- числа. Мета уроку: формувати поняття про харчові добавки, показати учням значення харчових добавок, їхню необхідність і небезпеку для здоров’я; визначити значення хімії в сучасній харчовій промисловості; розвивати критичне мислення учнів; виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я. Вивчення нового матеріалу Робот а з підручником. На сторінці прочитайте що таке харчові добавки. Слово вчителя Харчові добавки це – речовини які,ніколи не споживаються самостійно а вводяться в продукти харчування при виготовленні Харчові добавки виконують дві функції: - Збільшують термін зберігання продуктів; - Посилюють приємні смакові якості. Харчові добавки позначаються буквою Е після якої трьохзначне число (код) Перегляд відеофільму «Шок Е- добавки.Правда,яку приховують.» Слово вчителя Розрізняють десять основних типів харчових добавок. Ви отримали випереджальне завдання охарактеризувати кожен клас. Щоб краще в них орієнтуватися пропоную скласти карту і позначити на ній прапорцями шкідливі і корисні добавки ( учні записують кожен клас хд на частині карти, які потім складають на дошці у вигляді карти,на червоному прапорці позначають коди шкідливих хд, а на жовтому корисних.) Отже наших знань достатньо щоб провести дегустацію продуктів. Практичне застосування знань. Слово вчителя (Вчитель зачитує притчу) Коли пацієнт прийшов до Насреддіна, відомого єгипитського лікаря,зі скаргою на біль у животі. Лікар запитав йог, що він їв на обід. Коли хворий розповів що він з’їв на обід, то Насреддін приписав йому очні каплі. На велике здивування пацієнта чому виписані очні каплі,коли болить живіт, лікар відповів: « На слідуючий раз будете бачити що ви їсте»
Щоб виявити хімічний склад продукту потрібно звернути увагу на етикетку. Зважайте на те,що назви інгредієнтів розташовують за зменшенням їх вмісту у продукті На етикетці також зазначають штрих код країни виробника. Виконання лабораторної роботи.(користуємось програмою Sell Code) [фото с сайта г-ты "Новые известия"] проводимо голосування за найкращий за якістю продукт дегустації (На дошці вивішені малюнки досліджувальних речовин кожен учень почерзі підходить і наклеює стікер на той продукт який він вважає найбезпечнішим.) Підсумки уроку Слово вчителя За вашу гарну роботу я хочу вас пригостити яблуками. Як ви Харчові добавки. Що потрапляють в організм людини, як правило не залишаються бездіяльними. Їх вплив на організм людини залежить від активності, кількості споживання. Інколи малі і часті дози речовин можуть бути більш шкідливими для організму, ніж великі і ті що рідко вживаються. Але й без харчових добавок ми не уявляємо свого життя. На даний час лише фрукти і овочі не містять добавок ( крім цитрусових) Отже ми можемо дати відповідь на запитання: «Чи залежить здоров’я людини, від продуктів харчування які вона споживає?» Відповіді учнів Метод незакінченого речення Домашнє завдання Підготувати додаткову інформаціюпро харчові добавки в продуктах харчування
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |