Головна » Геометрія

Назва презентації Автор Короткий зміст

Трикутники. Урок з математики для 10 класу

954 2051.02 Mb

Аврамкіна В.І.
Мета: Систематизувати основні теоретичні положення з теми « Трикутники». Ліквідувати прогалини в знаннях, уміннях і навичках учнів; виховання активності, самостійності учнів, творчого підходу до оволодіння знаннями
Узагальнена теорема Фалеса. Означення подібності трикутників. Урок з геометрії для 8 класу

2203 2484.24 Mb

Білоконь Л.М.
Мета уроку: Закріпити знання учнів про зміст узагальненої теореми Фалеса, а також про означення та властивості подібних трикутників; доповнити знання учнів історичними фактами з життя Фалеса та таких понять як пропорціональність відрізків та подібність фігур
Узагальнення та систематизація знань і вмінь із теми „Вписані та описані чотирикутники”

1253 2158.53 Mb

Білусяк Л.В.
Мета уроку: повторити та узагальнити вивчений матеріал про вписані і центральні кути, вписані та описані чотирикутники; ознайомити учнів із застосуванням даної теми до розв’язання прикладних задач
Узагальнення та систематизація знань із теми "Вписані й описані чотирикутники"

1063 2412.56 Mb

Ступаєнко Г.А.
МЕТА: Повторити, систематизувати та узагальнити знання щодо змісту: означення, ознак та властивостей трапеції; теореми Фалеса; означення та властивостей кутів у колі
Формування знань старшокласників про різні методи побудови та розв’язання задач стереометрії

828 2491.24 Mb

Шаповалова С.В.
Вдало підібрана задача створює умови для: засвоєння нового матеріалу; активізації, розвитку і закріплення попереднього матеріалу; розвитку прийомів розумової діяльності; мотивації навчання тощо
Формування поняття про формулу Герона. Формули радіусів вписаного й описаного кіл трикутника

861 217140.5 Kb

Фролов М.А.
Ще одна формула площі трикутника, для доведення якої можна використати тригонометричні функції, була наведена давньогрецьким математиком Героном Александрійським
Формули для радіусів описаних та вписаних кіл правильних многокутників

910 219430.5 Kb

Волошина В.І.
Знайдіть сторону квадрата, описаного навколо кола, якщо сторона правильного шестикутника, вписаного в це коло, дорівнює:1)15 см; 2)17 см; 3) а.
Формули доповнення. Значення тригонометричних функцій кутів 30°, 45°, 60°

731 1901.02 Mb

Кривич Т.А.
Виконайте зображення прямокутного трикутника з катетами a, b і гіпотенузою c. Кути, протилежні катетам a, b, позначте відповідно α , β. Запишіть, чому дорівнюють sin α та cos β
Формули периметра й площі прямокутника

789 224138.5 Kb

невідомий
ПЛАН ДІЙ: Робота з зображенням прямокутника. Вибір арифметичної дії для запису формули. Записати формулу периметра прямокутника
Цикл уроків з навчальної теми «Теорема Піфагора» за методикою «Перевернутого навчання» у 8-му класі

3440 3585.22 Mb

Мельникова В.Г.
Ідея перевернутого навчання виникла декілька десятиліть назад у США. Суть моделі змішаного навчання полягала у тому, щоб заохотити дітей до справжньої роботи на уроці, а не нецікавому записуванню лекцій за вчителем. Для цього змінюється зміст домашнього завдання і роботи на уроці
1-10 11-20 ... 211-220 221-230 231-240 241-244