Головна » Алгебра

Назва презентації Автор Короткий зміст

Рівняння

425 1851.54 Mb

Бондаренко М.Е.
Мета: Ознайомити учнів з властивістю рівняння, з методами рішення простих рівнянь; формувати вміння знаходити частини рівняння і застосовуючи основну властивість рівняння, їх розв’язувати
Рівняння x2=a. Основна тотожність квадратного кореня

742 230748.0 Kb

невідомий
Повторити: властивості степеня з натуральним показником
Рівняння із двома змінними

576 1552.07 Mb

Юзюк Л.В.
Навчити учнів розпізнавати рівняння із двома змінними; ввести поняття лінійного рівняння та його розв’язання; розвивати логічне мислення та пам’ять; розвивати цікавість учнів до математики, прагнення краще вчити предмет; здатність до творчого застосування знань і вдосконалення умінь
Рівняння із двома змінними та його розв’язок

671 217840.0 Kb

невідомий
Вивчіть зміст основних понять та складіть алгоритми: а) «Як перевірити, чи є пара (x; y) розв’язком рівняння з двома змінними»
Рівняння та його корені

376 161439.0 Kb

невідомий
Чи є коренем рівняння числа: 1) 2; 2) 0; 3) –1; 4) 4; 5) 3? № 2. Запишіть рівняння, що має: 1) єдиний корінь — число 4; 2) два корені 4 та –4
Рівняння та його корені. Рівносильні рівняння

391 146720.5 Kb

невідомий
Два рiвняння називають рiвносильними (еквiвалентними), якщо вони мають однi й тi ж самi коренi, тобто кожний корiнь першого рiвняння є коренем другого рiвняння, i, навпаки, кожен корiнь другого рiвняння є коренем першого
Рівняння. Основні властивості. Урок з математики для 6 класу

2198 24780.0 Kb

Мороз Ю.М.
Мета: Повторити вивчений матеріал про рівняння, його корені та способи розв'язування; Вивести основні властивості рівняння на основі вивченого матеріалу; Закріпити набуті знання розв'язуванням різнотипних рівнянь;
Рівняння. Урок з математики для 6 класу

1674 2017.65 Mb

Онікієнко Т.Д.
Мета дидактична: Повторити відомості про рівняння; продовжити формувати вміння та навички учнів розв'язувати рівняння, пере­носячи доданки з однієї частини рівняння в іншу; застосовувати знання і уміння учнів при розв’язуванні нестандартних рівнянь; виявити якості знань і вмінь
Різниця квадратів

431 184138.0 Kb

Жук В.В.
Пропонуємо розв'язати такі приклади а) (х + 5)(х - 5) – х2; б) (2х + у)(2х – у) + у2; в) 1 – (1 – х2)(1 + х2); г) а2 + (3 + а)(а - 3). а)8,32 – 7,32; б)1222 – 222; в)592 – 412; г)31 ∙ 29. Спростіть вираз. Обчисліть.
Розв‘язування на уроці систем двох лінійних рівнянь з двома змінними

845 176354.0 Kb

невідомий
Розвязати систему будь-яким способом 2х+2у=46 2х-12у=-122
1-10 11-20 ... 331-340 341-350 351-360 361-370 371-380 ... 541-550 551-552