Головна » 9 клас |
Цілі уроку: ознайомити учнів з особливостями мікроскопічної будови нирок, розглянути структуру нефрону й процес утворення сечі |
Цілі уроку: сформулювати поняття про рефлекторний характер виведення сечі, ознайомити учнів з особливостями будови сечового міхура й роллю нирок у підтриманні водно-сольового гомеостазу; ознайомити учнів з найбільш поширеними порушеннями діяльності органів виділення |
Мета уроку: узагальнити й закріпити знання про особливості будови й функціонування видільної системи та покривів тіла в людини |
Цілі уроку: розглянути гормональну систему регуляції, познайомити учнів з її основними термінами й поняттями, а також із залозами внутрішньої секреції та гормонами, які вони виділяють |
Цілі уроку: розглянути гіпотоламо-гіпофізарну систему, познайомити учнів з особливостями її будови й функціями, які вона виконує |
Цілі уроку: розглянути залози внутрішньої секреції, познайомити учнів з особливостями їхньої будови й функціями, які вони виконують |
Базові поняття й терміни: гуморальна регуляція, гормони, залози внутрішньої секреції, надниркові залози, статеві залози |
Цілі уроку: ознайомити учнів з основними етапами онтогенезу людини, проаналізувати подібності й відмінності онтогенезу людини від онтогенезу інших ссавців |
Цілі уроку: обговорити поняття «стать» та значення наявності різних статей у тварин, ознайомити учнів зі статевими ознаками людини, розглянути механізми визначення статі |
Цілі уроку: ознайомити учнів із будовою яйцеклітин і сперматозоїдів, розглянути процеси утворення й розвитку чоловічих та жіночих статевих клітин, проаналізувати схожість та відмінність процесів сперматогенезу та овогенезу |