Головна » 9 клас |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• характеризувати зовнішню політику Англії |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• показувати на карті хід громадянської війни в США |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• характеризувати процес завершення формування індустріального суспільства у провідних державах Європи і США |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• називати причини франко-прусської війни |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• аналізувати соціально-економічне та політичне становище Німеччини |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• пояснювати причини втрати Англією промислового лідерства |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• показувати на карті основні індустріальні центри Європи і США |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• висвітлювати основні напрямки соціально-економічного і політичного розвитку Росії напередодні реформ |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• висвітлювати основні напрямки соціально-економічного й політичного розвитку Японії |
Після цього уроку учні зможуть:
• порівнювати кордони основних західноєвропейських країн;
• узагальнювати інформацію з писемних джерел; |