Головна » 9 клас

Мета: ознайомити з поняттями «світове господарство», «міжнародний поділ праці», «світова торгівля»; охарактеризу­вати форми міжнародного співробітництва; визначити обсяги та структуру зовнішньоекономічних зв’язків; розвивати навички аналізу та співставлення фактів
Мета: охарактеризувати міжнародну торгівлю як одну з голов­них форм міжнародного співробітництва; визначати фактори, що впливають на динаміку та структуру міжнародної торгівлі; дати поняття «імпорт», «експорт», «сальдо торговельного балансу»
Мета: дати характеристику інтеграції України у світове госпо­дарство; визначити вплив процесів глобалізації на господарство України; познайомити з міжнародними організаціями, до яких входить Україна; розвивати навички аналізу та синтезу світової інтеграції
Мета: повторити, систематизувати матеріал про транспорт, соціальну сферу та зовнішні економічні зв’язки України; роз­вивати навички порівняння та узагальнення, аналізу та синте­зу матеріалу, вміння обстоювати свою точку зору; виховувати аналітичний підхід
Рівень І 1. Яке значення транспорту в економіці України? 2. Назвіть основні види транспорту
Мета: дати поняття «економічний район» та його суттєві ознаки; охарактеризувати передумови територіального поділу України; ознайомити з мережею економічних районів України, критеріями їх виділення; охарактеризувати Донецький еконо­мічний район
Мета: дати характеристику Придніпровського економічного району; розвивати навички роботи зі схематичним зображенням економічного району; виявляти взаємозв’язки між складовими господарського комплексу району
Мета: дати характеристику Північно-Східного економічного району; розвивати навички роботи зі складання схематичного зображення економічного району; виявляти взаємозв’язки між складовими господарського комплексу району
Мета: дати характеристику Подільського та Причорно­морського районів; розвивати навички порівняння складових господарського комплексу районів; виявляти взаємозв’язки між складовими господарського комплексу району; виховувати географічну культуру
Мета: дати характеристику Столичного району; розвивати навички складання картосхеми транспорту та зовнішніх зв’язків; виявляти взаємозв’язки між складовими господарського комплек­су району; виховувати цікавість до нових знань
1-10 11-20 ... 311-320 321-330 331-340 341-350 351-360 ... 451-460 461-465