Головна » 9 клас

Мета: продовжити вивчення життєвого шляху та досягнень знаменитих земляків, причин, що призвели до їх відкриттів на благо своєї землі та наслідків цих відкриттів; вчитися працювати у групі – збирати,обробляти та узагальнювати інформацію
Мета: Систематизувати знання про видатних людей краю, топонімічні особливості у назвах населених пунктів, річок, інших географічних об’єктів; створити презентацію «Видатні люди краю», та «Ці загадкові назви»; виховувати комунікативність у роботі в групах
Мета: відновити відомості про тектонічні структури Східноєвропейської платформи, на якій знаходиться Дніпропетровська обл., дати характеристику цих структур, пригадати основні терміни та поняття; виховувати вміння слухати та доповнювати одне одного
Мета: розглянути природно-заповідний фонд Дніпропетровської області, виховувати вміння працювати самостійно та в групах, вміти слухати інших та доводити свою думку. Виховувати гордість та повагу до свого народу. Звичаїв та традицій
Мета: узагальнити знання учнів про особливості природи України в ігровій формі, повторити географічну номенклатуру; продовжувати розвивати вміння працювати з фізичною і контурною картами України
Мета: узагальнити й систематизувати знання із шкільного курсу «Географія материків і океанів»; розвивати кмітливість, логічне мислення, творчий підхід у вирішенні поставлених завдань; виховувати колективізм, приязність, доброзичливість
Цілі уроку: ознайомити учнів з різноманіттям біологічних наук, які вивчають людину, проаналізувати можливості використання отриманих ними знань для збереження здоров’я людини
Цілі уроку: ознайомити учнів з різноманіттям родини Hominidae; розглянути особливості її формування та основні етапи еволюції
Цілі уроку: ознайомити учнів з найбільш характерними особливостями будови, фізіології, онтогенезу та поведінки Homo sapiens
Цілі уроку: ознайомити учнів із біологічними системами та особливостями їх функціонування
1-10 11-20 ... 321-330 331-340 341-350 351-360 361-370 ... 451-460 461-465