Головна » 9 клас |
Мета: аналізуючи окремі положення Кодексу законів про працю, сприяти закріпленню знань учнів з основ трудового права; формувати особистісне ставлення до можливості брати участь у трудових правовідносинах |
Мета: Виховувати в школярів зацікавлення щодо правових знань, популяризувати правові закони;
формувати правову культуру учнів, активну життєву позицію |
Мета: дати поняття про предмет економічної й соціальної географії України, пояснити актуальність курсу; ознайомити з місцем економічної і соціальної географії в системі географічних дисциплін та наук; установити зв’язок економічної та соціальної географії з іншими науками |
Мета: охарактеризувати місце України на політичній карті Європи і світу та економіко-географічне положення країни; пояснити геополітичне положення України, його позитивні та негативні риси; розвивати навички роботи з нетекстовими формами інформації — схемами та картами |
Мета: продовжити характеристику економіко-географічного положення України; пояснити особливе значення для України транзитних перевезень; формувати навички роботи з картами атласу, контурними картами |
Мета: дати поняття про адміністративно-територіальний устрій України та українські історичні землі; ознайомити з історико- географічним оглядом адміністративно-територіального поділу України |
Рівень І
1. У якій частині Європи розташована Україна?
2. Назвіть площу території України |
Мета: навчити визначати суттєві ознаки понять «природний рух населення», «механічний рух населення», «депопуляція», «природний приріст»; пояснити причини депопуляції населення, соціально-економічні фактори, що впливають на народжуваність та смертність |
Мета: розкрити суттєві ознаки понять «густота населення», «міграція», «діаспора», визначити причини нерівномірного розміщення населення; формувати вміння характеризувати статевовікову структуру населення, наслідки її змін для економіки країни |
Мета: дати характеристику особливостей національного складу населення України; навчити розрізняти національні меншини та етнографічні групи українців; пояснити причини строкатого національного складу населення країни; продовжити формування навичок роботи з картами атласу |