Головна » 9 клас |
Мета: дати уявлення про поняття трудового договору, його сторони, процедуру співбесіди та порядок працевлаштування і прийому на роботу, порядок розірвання трудового договору; називати основні права та обов’язки роботодавця і працівника |
Мета: дати загальне уявлення про нормативні акти, які регулюють особливості праці неповнолітніх, а також працівників, які навчаються та працюють; ознайомити з основними пільгами, які надаються законом неповнолітнім щодо робочого часу, часу на відпочинок та оплати праці |
Мета: узагальнити та перевірити засвоєння матеріалу теми; перевити рівень засвоєння та розвитку вмінь пояснювати поняття, пов’язані з цивільним, трудовим та сімейним правом; розв’язувати ситуації, що відбуваються в сімейних, трудових та цивільних відносинах |
Мета: дати уявлення про адміністративне та кримінальне право; аналізувати й розв’язувати правові ситуації щодо адміністративних правопорушень неповнолітніх; виховувати в учнів правову культуру й неприйняття протиправної поведінки |
Мета: розширити знання учнів про юридичну відповідальність, опрацювати поняття «кримінальна відповідальність» та «кримінальне покарання», ознайомитися з особливостями кримінальної відповідальності неповнолітніх; оцінювати причини зростання підліткової злочинності в Україні |
Мета: ознайомити учнів з діяльністю правоохороннихі органів; описувати основні завдання, права та обов’язки міліції; складати за зразком заяву до відділку міліції; характеризувати права неповнолітніх осіб під час затримання, арешту, допиту |
Мета: дати учням уявлення про основні етапи розгляду кримінальної справи, учасників кримінального процесу та їхні права та обов’язки, принцип презумпції невинуватості, процедуру розгляду кримінальної справи; характеризувати учасників кримінального процесу |
Мета: дати уявлення про окремі юридичні професії, основні повноваження слідчого, прокурора та представників інших юридичних професій, основні вимоги до осіб, що бажають працювати за юридичним фахом, навчальні заклади, що надають юридичну освіту |
Мета: оцінити знання учнів, отримані під час вивчення теми «Кримінальне та адміністративне право» та протягом року; закріпити вміння, яких набули учні протягом року; розповідати про окремі явища в галузі права й характеризувати їх, моделювати правові ситуації |
Мета: дати учням уявлення про поняття злочину, його ознаки, склад, види; формувати вміння характеризувати ознаки злочину, описувати елементи складу злочину, називати види злочинів, наводити приклади; аналізувати правові ситуації й пропонувати шляхи їх розв’язання |