Головна » 9 клас

Мета: оцінити рівень навчальних досягнень дев’ятикласників з розділу «Складне речення з різними видами зв’язку»; з’ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією
Мета: поглиблювати знання учнів про текст; ознайомити з поняттям «складне синтаксичне ціле» та з його основними ознаками; навчити відрізняти складне синтаксичне ціле від набору речень; розвивати творчі вміння працювати зі складним синтаксичним цілим
Мета: поглиблювати знання учнів про складне синтаксичне ціле та його основні ознаки; удосконалювати вміння й навички школярів виділяти в тексті тему й мікротеми, тематичні речення, ділити текст на абзаци
Мета: поглибити знання учнів про складне синтаксичне ціле, його ознаки, сформувати поняття про види міжфразового зв’язку компонентів висловлювання (ланцюговий і паралельний) і способи зв’язку (перспективний і ретроспективний)
Мета: поглибити знання учнів про складне синтаксичне ціле, його ознаки, види міжфразового зв’язку компонентів висловлювання, сформувати поняття про засоби міжфразового зв’язку в тексті; удосконалити вміння аналізувати структуру складних синтаксичних цілих
Мета: поглиблювати знання учнів про основні жанри мовлення, зокрема оповідання, його основні ознаки; удосконалювати мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення
Мета: поглиблювати знання учнів про текст та його основні ознаки; ознайомити з поняттям «актуальне членування», а також удосконалювати вміння й навички школярів виділяти у висловлюванні компоненти актуального членування: відоме й нове, тему й мікротеми, тематичні речення
Мета: поглибити знання учнів про складні синтаксичні цілі (структуру, види й засоби міжфразового зв’язку); ознайомити зі стилістичними можливостями складних синтаксичних цілих у текстах різних стилів і типів мовлення
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень дев’ятикласників з розділу «Складне синтаксичне ціле»; з’ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією
Мета: узагальнити й систематизувати знання дев’ятикласників про слово як одиницю мови; удосконалювати вміння й навички працювати над орфограмами у словах, застосовувати різні способи перевірки їх; виробляти вміння аналізувати орфограми та групувати їх
1-10 11-20 ... 111-120 121-130 131-140 141-150 151-160 ... 451-460 461-465