Головна » 9 клас |
Мета: сформувати в учнів поняття про складне речення з різними видами зв’язку; навчити дев’ятикласників визначати основні ознаки складних синтаксичних конструкцій і структуру їх; розвивати вміння визначати вид складних речень з різними видами зв’язку |
Мета: поглибити в учнів поняття про складне речення з різними видами зв’язку, основні ознаки і структуру їх; розвивати вміння визначати вид складних синтаксичних конструкцій, складати лінійні й рівневі схеми; формувати творчі вміння моделювати |
Мета: удосконалювати мовленнєво-мислительні вміння учнів усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам’ятовувати конкретні факти, послідовність викладу матеріалу |
Мета: удосконалювати мовленнєво-мислительні вміння учнів усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам’ятовувати конкретні факти, послідовність викладу матеріалу |
Мета: поглибити знання учнів про складні речення з різними видами зв’язку (структуру, смислові відношення, засоби зв’язку); ознайомити з особливостями пунктуації в складних синтаксичних конструкціях |
Мета: поглибити знання учнів про складні речення з різними видами зв’язку (структуру, смислові відношення, засоби зв’язку); ознайомити з особливостями пунктуації в складних синтаксичних конструкціях між двома сполучниками (сурядним і підрядним) |
Мета: формувати в учнів поняття про тези як один із видів самостійної роботи з літературою; ознайомити з видами тез та вимогами до складання їх; розвивати вміння школярів осмислювати прочитане, виділяти основні положення, висунуті автором |
Мета: удосконалювати в учнів уміння використовувати конспектування як різновид стислого переказу почутого; поглиблювати знання школярів про види конспектів; розвивати вміння критично осмислювати почуте, виділяти в ньому головне |
Мета: поглибити знання учнів про складні речення з різними видами зв’язку (структуру, смислові відношення, засоби зв’язку); ознайомити зі стилістичними можливостями цих синтаксичних конструкцій у текстах художнього, публіцистичного й наукового стилів |
Мета: узагальнити й систематизувати знання восьмикласників з розділу «Складне речення з різними видами зв’язку», сформувати цілісну систему особистих знань учнівз теми, структурувати вивчений теоретичний матеріал, удосконалювати пунктуаційні вміння й навички |