Головна » 7 клас |
Мета: закріплювати розуміння учнями поняття «композиція», відомості про передавання глибини простору на площині; поглиблювати розуміння поняття «повітряна перспектива» та засоби передавання глибини простору на площині |
Мета: закріплювати знання учнів про повітряну перспективу як засіб передавання простору; про графічні засоби передавання глибини простору на площині; розвивати в дітей комбінаторні здібності, навички та вміння передавати засобами графіки простір |
Мета: продовжувати закріплювати знання учнів про архітектуру як вид візуального мистецтва, поглиблювати ознайомлення з видами архітектури; ознайомлювати учнів із виражальними засобами архітектури |
Мета: продовжувати закріплювати знання учнів про архітектуру як вид візуального мистецтва, поглиблювати знання про архітектурні стилі; ознайомлювати учнів із виражальними засобами архітектурних стилів; збагачувати та закріплювати в дітей уміння сприймати |
Мета: завершити ознайомлювати учнів із законами перспективного передавання глибини простору; ознайомити з поняттям «фронтальна перспектива», її законами та використанням; поглиблювати знання про поняття «сценічний образ», «вигородка» |
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із живописом як видом образотворчого мистецтва; надавати початкові знання про види живопису; продовжувати ознайомлювати з технікою вітража; закріплювати навички створення вітражної композиції |
Мета: поглиблювати знання учнів про українські свята та традиції; продовжувати ознайомлювати з технікою створення сюжетної просторової композиції; закріплювати вміння свідомо обирати матеріали та інструменти для втілення свого задуму |
Мета: продовжувати поглиблювати знання учнів про анімалізм як жанр живопису; продовжувати засвоювати правильну побудову композиції на аркуші паперу; закріплювати навички малювання складної форми; закріплювати знання про засоби передавання характерних форм тіла коней |
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів з основами композиції, закріплювати та розширювати розуміння понять «точка зору», «композиційний центр», «ритм», «лінія горизонту»; розвивати в дітей комбінаторні здібності |
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із ландшафтною архітектурою як видом візуального мистецтва, надавати знання про малі архітектурні форми; ознайомлювати учнів із виражальними засобами японського саду |