Головна » 6 клас

Мета: з’ясувати причини кризи влади та у господарстві Римської імперії; розвивати вміння працювати з підручником та історичними текстами, робити висновки відповідно до віку учнів
Мета: сформувати в учнів уявлення про зміни в політичному та духовному житті за часів пізньої імперії; розвивати вміння складати характеристику історичного діяча, працювати з підручником та історичними текстами, оцінювати та порівнювати історичну інформацію
Мета: з’ясувати причини перетворення християнської релігії на дер-жавну релігію Римської імперії, дати уявлення про структуру християнської церкви; розвивати навички роботи з історичними джерелами і схемами, формувати уміння порівнювати історичну інформацію
Мета: сформувати в учнів розуміння причини падіння Риму; розвивати вміння працювати з підручником та історичними текстами, порівняльними таблицями; введення та закріплення нових понять «варвари», «вандалізм», «варварські королівства», «Велике переселення народів»
Мета: узагальнити знання, набуті учнями в процесі вивчення теми «Пізня Римська імперія», перевірити здатність до застосування учнями набутих знань; вдосконалювати навички роботи у навчальниїх групах, користуватися різноманітними джерелами інформації
Мета: оцінити навчальні досягнення учнів з теми, продемонструвати вміння користуватися і застосовувати додаткову літературу, співпрацювати одне з одним, взаємодіяти в процесі навчання
Мета: ознайомити учнів з проблемою походження слов’ян, процессом формування етнічної спільноти, суспільним устроєм, видами господарства; сформувати основні поняття: етнічна спільнота, етногенез; розвивати вміння аналізувати факти і події
Мета: ознайомити учнів з Великим переселенням народів та переселенням слов’ян на Балкани, Дунай; зародженням сучасних східно-слов’янських народів; формуванням українського народу; сформувати основні поняття теми
Брейн-ринг. Гра завершує навчальний рік, допомагаючи згадати і підсумувати знання, отримані під час вивчення курсу
Мета: шляхом використання ігрових форм роботи закріпити та систематизувати знання учнів про розвиток найдавніших держав Передньої Азії; створити в уяві учнів цілісну картину історичного розвитку регіонів Передньої Азії, Близького Сходу в давнину
1-10 11-20 ... 231-240 241-250 251-260 261-270 271-280 ... 371-380 381-381