Головна » 6 клас |
Мета: дати уявлення про характер влади часів Римської республіки; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки та узагальнення відповідно до віку учнів; працювати з текстом підручника, складаючи під керівництвом вчителя |
Мета й задачі уроку: Познайомити учнів з причинами й приводом для початку Пунічних воєн, перебігом І Пунічної війни, походом Ганнібала до Італії, битвою під Каннами, остаточною перемогою римлян і зруйнуванням Карфаген |
Мета: розглянути політичну ситуацію у Римі в І ст. до н. е.; показати причини, перебіг і наслідки повстання Спартака; вчити готувати повідомлення на основі плану з використанням додаткових джерел; виховувати в учнів повагу до героїв минулого, солідарність, співчуття |
Мета: з’ясувати причини занепаду республіки в Римі, дослідити шляхи формування одноосібної влади; розвивати уміння зі складання портрету історичної особи, реконструкції подій минулого за історичними джерелами |
Мета: дослідити, якими шляхами відбувся перехід Риму від республіки до імперії ; вдосконалювати навички опрацювання, систематизації історичної інформації; познайомити та закріпити розуміння понять «імперія», «прінцепс», «монархія», «династія», «централізована держава», «меценат» |
Мета: дати уявлення учням про релігію давніх римлян, познайомити з основними досягненнями культури Риму; з’ясувати, у чому виявився вплив та зв’язок грецької та римської культур; вдосконалювати навички самостійної роботи, розвивати уміння складання таблиць |
Мета: дати уявлення про побут і повсякденне життя стародавніх римлян; удосконалювати навички роботи з інформативними текстами, розвивати психологію співпраці |
Мета: познайомити учнів з історією виникнення християнства, ученням Ісуса Христа, причинами швидкого поширення християнської релігії; вдосконалювати навички роботи з підручником та історичними текстами, порівняльними таблицями |
У грі беруть участь 3 команди, у кожній по 8–10 учасників. Команда впоралася із грою лише тоді, коли в ній взяли участь усі гравці. Порядок вступу в гру кожного учасника оговорюється командою заздалегідь |
Мета: закріпити знання з історії Давнього Риму, вміння користуватися історичною картою; вдосконалити навички роботи в групі, вміння користуватися додатковою літературою, історичними джерелами, вміння працювати з текстом, виділяти головне, розвивати комунікативні зв’язки |