Головна » 10 клас » Історія України |
Мета: охарактеризувати процес запровадження радянської державності на території України у 1919 р. та її характер; визначити основні складові політики радянського уряду на українських землях; розвивати навички роботи з джерелами інформації |
Мета: охарактеризувавши причини, хід та наслідки радянсько-польської війни, визначити, яке місце посідала Україна у військово-політичних подіях даного періоду; розвивати в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, працювати з історичними джерелами |
Мета: охарактеризувати масштаби розгортання повстанського руху в період визвольних змагань, з’ясувати причини поразки українського визвольного руху та визначити уроки та наслідки державотворчих процесів на території України у 1917–1921 рр |
Мета: узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми; повторити основні події Української революції; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки та узагальнення |
Мета: охарактеризувати особливості розвитку культури України в період національно-визвольних змагань, з’ясувати нові тенденції та чинники розвитку культури в 1917–1920 рр., суперечливе ставлення населення до культурних цінностей, подвижництво творців та діячів культури |
Мета: охарактеризувати особливості розвитку культури України в період національно-визвольних змагань, культурні здобутки українських урядів в освітній політиці, освітню політику більшовиків, стан науки, значення відкриття УАН і університетів |
Мета: охарактеризувати особливості розвитку мистецтва України в період національно-визвольних змагань: література, театральне, музичне і хорове мистецтво, визначити місце української церкви в революційну добу; розвивати в учнів уміння аналізувати та систематизувати матеріал |
Мета: Визначити зміст і характер внутрішньої політики радянського уряду в Україні у 1919р.(політичні та соціально-економічній сфері); продовжувати розвивати навички складання порівняльних таблиць |
Мета. Показати нові тенденції у розвитку української культури наприкінці 1950-х на початку 1960-х років. Розкрити вплив процесів десталінізації на розвиток культури. Формувати в учнів інтерес до культурних надбань народу |
Мета: розглянути хід воєнних дій на українських землях у 1914 р.; розкрити суть політики російської адміністрації; ознайомити учнів зі станом українського національного руху в Наддніпрянській Україні; розвивати вміння складати синхроністичну таблицю, робити висновки |