Головна » 10 клас |
Після цього уроку учні зможуть:
• описувати хід Паризької конференції;
• характеризувати головні положення Версальського договору з Німеччиною та договорів з її союзниками у Першій світовій війні; механізм створення, переваги й недоліки Ліги Націй |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати значення реалізації планів Дауеса і Юнга для Європи і США;
• пояснювати механізм розв’язання проблеми репарацій та значення її подолання для стабільності у світі |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні ознаки та різновиди тоталітаризму;
• характеризувати особливості тоталітарних режимів;
• хронологічно співвідносити події та явища теми |
Після цього уроку учні зможуть:
• Називати ключові події періоду повоєнної кризи та революцій;
• показувати на карті зміну кордонів Російської держави після падіння монархії, приходу до влади більшовиків, основні фронти громадянської війни |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати ключові події періоду повоєнної кризи та революцій;
• показувати на карті нові кордони Німеччини, Угорщини |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати ключові події періоду повоєнної кризи та революцій;
• показувати на карті нові кордони Туреччини;
• описувати хід революцій у Туреччині, національних рухів у Китаї, Індії й Африці |
Мета: узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки, вміти виділяти головне і другорядне, працювати з історичними термінами, висловлювати власну точку зору |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні внутріполітичні події в США періоду стабілізації 1924–1929 рр.;
• описувати політику «жорстокого індивідуалізму» за президентів- республіканців у США |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні внутріполітичні події в Німеччині періоду стабілізації 1924–1929 рр.;
• показувати на карті Рейнську демілітаризовану зону |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні внутріполітичні події у Великій Британії періоду стабілізації 1924–1929 рр.;
• показувати на карті трансформацію Британської колоніальної імперії |