Головна » 10 клас |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати соціально-економічний розвиток країни у 20‑рр.;
• визначати причини розбіжностей між державами-переможницями на Паризькій конференції |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні внутріполітичні події в Європі періоду стабілізації 1924–1929 рр.;
• описувати хід створення корпоративної системи;
• характеризувати головні її структурні елементи |
Після цього уроку учні зможуть:
• називати основні внутріполітичні події в СРСР;
• показувати на карті кордони СРСР;
• аналізувати утворення СРСР, причини переходу до непу |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати особливості соціально-економічного та політичного розвитку нових незалежних європейських держав: Польща, Чехословаччина, Угорщина |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати особливості соціально-економічного та політичного розвитку нових незалежних європейських держав: Румунії, Югославії та Болгарії |
Після цього уроку учні зможуть:
• визначати основні ідеї і течії у розвитку культури;
• характеризувати найважливіші досягнення науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей |