Головна » 10 клас |
Цілі уроку: розглянути особливості будови та функції одномембранних органел; проаналізувати зв’язок особливостей будови органел із функціями, які вони виконують |
Цілі уроку: розглянути особливості будови та функції двомембранних органел; проаналізувати зв’язок особливостей будови органел із функціями, які вони виконують; ознайомити учнів із механізмами процесів фотосинтезу й дихання |
Цілі уроку: розглянути особливості будови та функції хромосом; проаналізувати зв’язок особливостей будови хромосом із функціями, які вони виконують |
Після цього уроку учні зможуть:
• характеризувати основні цінності та здобутки людства на початку XX ст.;
• описувати становище у світі на початку ХХ ст. |
Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на карті провідні країни Європи на початку ХХ ст.;
• визначати особливості соціально-економічного розвитку провідних країн світу (США, Великої Британії, Німеччини, Франції, Росії та Австро-Угорщини) на початку ХХ ст. |
Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на карті провідні країни Азії на початку ХХ ст.;
• визначати особливості соціально-економічного розвитку Японії, Індії, Китаю на початку ХХ ст. |
Після цього уроку учні зможуть:
• показувати на карті провідні країни Америки на початку ХХ ст.;
• визначати особливості соціально-економічного розвитку провідних країн Латинської Америки на початку ХХ ст. |
Після цього уроку учні зможуть:
• описувати процес створення Троїстого блоку та Антанти;
• характеризувати витоки та природу міжнародних криз та конфліктів
на початку ХХ ст. |
Після цього уроку учні зможуть:
• визначати причини вступу у війну головних її учасників, зокрема США, виходу Росії з війни;
• показувати на карті основні театри військових дій, військові кампанії та основні битви 1915–1918 рр. |
Мета: узагальнити та систематизувати матеріал, вивчений з даної теми; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати матеріал, робити висновки, виділяти головне і другорядне; працювати з історичними термінами, висловлювати власну точку зору; вчити учнів культури спілкування |