Головна » 10 клас |
Мета: ознайомити учнів з передбаченими законом шляхами захисту цивільних прав, особливостями та порядком притягнення до цивільно-правової відповідальності, розвивати вміння розв`язувати юридичні задачі з використанням нормативно-правових актів |
Мета: ознайомити учнів з основами сімейного та житлового права, розвивати вміння аналізувати нормативно-правові акти, порівнювати правові явища, виховувати повагу до старшого покоління, до батьків |
Мета: ознайомити учнів з основами земельного права, способами набуття землі, правами та обов’язками землевласників та користувачів землі, розвивати вміння аналізувати нормативно-правові акти |
Мета: ознайомити учнів з основами трудового права, порядком прийому та звільнення з роботи; розвивати вміння складати порівняльні таблиці; виховувати повагу до праці, розуміння важливості праці для формування сутності людини та її розвитку |
Мета: ознайомити учнів з основними нормами, що регулюють трудові відносини, поняттям та порядком притягнення працівників до дисциплінарної та матеріальної відповідальності; розвивати вміння складати порівняльні таблиці, виховувати повагу до трудової дисципліни |
Пропонуємо кільком учням відтворити на дошці таблиці порівняння скороченого та неповного робочого часу, дисциплінарної та матеріальної відповідальності, припинення шлюбу шляхом розлучення та визнання шлюбу недійсним тощо |
Мета: сформувати в учнів загальне уявлення про предмет та завдання соціально-економічної географії світу; актуалізувати та поглибити знання про джерела географічних знань та методи географічних досліджень |
Мета: актуалізувати й поглибити знання понять «політична карта», «держава», «країна», «залежна країна», «колонія»; ознайомити з основними етапами формування політичної карти світу; розвивати навички роботи з політичною картою світу |
Мета: актуалізувати й поглибити знання про форми державного правління та адміністративно-територіального устрою; формувати вміння характеризувати основні форми державного устрою, політичні системи країн |
Мета: ознайомити із поняттями «тип країни», «типологія», сприяти розумінню особливостей сучасної соціально-економічної типології; розвивати вміння визначати тип країн світу, користуючись картами атласа, характеризувати країни, використовуючи нетекстові документи (таблиці) |