Головна » 10 клас

Мета: ознайомити учнів з передбаченими законом шляхами захисту цивільних прав, особливостями та порядком притягнення до цивільно-правової відповідальності, розвивати вміння розв`язувати юридичні задачі з використанням нормативно-правових актів
Мета: ознайомити учнів з основами сімейного та житлового права, розвивати вміння аналізувати нормативно-правові акти, порівнювати правові явища, виховувати повагу до старшого покоління, до батьків
Мета: ознайомити учнів з основами земельного права, способами набуття землі, правами та обов’язками землевласників та користувачів землі, розвивати вміння аналізувати нормативно-правові акти
Мета: ознайомити учнів з основами трудового права, порядком прийому та звільнення з роботи; розвивати вміння складати порівняльні таблиці; виховувати повагу до праці, розуміння важливості праці для формування сутності людини та її розвитку
Мета: ознайомити учнів з основними нормами, що регулюють трудові відносини, поняттям та порядком притягнення працівників до дисциплінарної та матеріальної відповідальності; розвивати вміння складати порівняльні таблиці, виховувати повагу до трудової дисципліни
Пропонуємо кільком учням відтворити на дошці таблиці порівняння скороченого та неповного робочого часу, дисциплінарної та матеріальної відповідальності, припинення шлюбу шляхом розлучення та визнання шлюбу недійсним тощо
Мета: сформувати в учнів загальне уявлення про предмет та за­вдання соціально-економічної географії світу; актуалізувати та по­глибити знання про джерела географічних знань та методи географічних досліджень
Мета: актуалізувати й поглибити знання понять «політична карта», «держава», «країна», «залежна країна», «колонія»; озна­йомити з основними етапами формування політичної карти світу; розвивати навички роботи з політичною картою світу
Мета: актуалізувати й поглибити знання про форми державно­го правління та адміністративно-територіального устрою; форму­вати вміння характеризувати основні форми державного устрою, політичні системи країн
Мета: ознайомити із поняттями «тип країни», «типологія», сприяти розумінню особливостей сучасної соціально-економічної типології; розвивати вміння визначати тип країн світу, користуючись картами атласа, характеризувати країни, використовуючи нетекстові документи (таблиці)
1-10 11-20 ... 211-220 221-230 231-240 241-250 251-260 ... 311-320 321-326