Головна » 10 клас

Мета. Показати нові тенденції у розвитку української культури наприкінці 1950-х на початку 1960-х років. Розкрити вплив процесів десталінізації на розвиток культури. Формувати в учнів інтерес до культурних надбань народу
Мета: розглянути хід воєнних дій на українських землях у 1914 р.; розкрити суть політики російської адмініст­рації; ознайомити учнів зі станом українського націо­нального руху в Наддніпрянській Україні; розвивати вміння складати синхроністичну таблицю, робити ви­сновки
Мета: розглянути перебіг воєнних подій на західноукраїнських землях у 1915—1917 рр.; простежити бойовий шлях легіону УСС, показати мужність і героїзм «усусів»; продовжувати формування навичок роботи з кар­тами атласу, використовуючи їх як джерело знань.
Мета: з'ясувати причини й ознаки назрівання революційної кризи в Російській та Австро-Угорській імперіях та їх вплив на погіршення соціально-економічного станови­ща українських земель; роз­вивати навички аналізу статистичного матеріалу, ро­бити висновки й узагальнення
Мета: пояснити учням особливості навчального курсу «Правознавство», формувати зацікавленість учнів у вивченні курсу, ознайомити учнів з підручником та його структурою, дати учням уявлення про теорії походження держави та відмінності державного та додержавного періодів існування людського суспільства
Мета: поглибити та систематизувати знання учнів про державу, її ознаки та функції; визначити особливості державної влади
Мета: ознайомити з поняттям «державний лад» (форма держави) та її складовими, формувати вміння учнів визначати форму держави; виховувати повагу до демократичного устрою держави
Мета: з’ясувати співвідношення понять «Особа — Людина — Громадянин — Громадянство»; сприяти усвідомленню учнями важливості належності до громадянства та виховувати почуття гордості за належність до українського громадянства
Мета: визначити поняття «право», відмінності права від інших соціальних норм; ознайомити учнів з функціями та джерелами права, виховувати в учнів повагу до права та моралі та права, формувати вміння учнів порівнювати факти, поняття та події соціального буття
Мета: ознайомити учнів з системою права та правовою системою, формувати вміння учнів аналізувати правові норми з точки зору їх структури
1-10 11-20 ... 181-190 191-200 201-210 211-220 221-230 ... 311-320 321-326