Мета: порівняти образи головних героїнь вищеназваних творів, знайти спільне та відмінне між образами, сприяти розумінню духовної єдності та національної своєрідності різних літератур, формувати полікультурну, читацьку та комунікативну компетентність учнів
Мета: поглиблювати навички аналізу літературного образу; розвивати усне зв’язне мовлення, логічне мислення; сприяти моральному визованню учнів; прищеплювати любов до читання
Мета: висвітлити основні етапи життя і творчості Анни Ахматової; визначити художні особливості її ранньої лірики на прикладі конкретних творів; визначити особливості жіночої лірики,однією з представниць якої була поетеса; розвивати розуміння поетичної творчості
МЕТА: перевірити знання учнів біографії А.П.Чехова, отримані ними зі статті підручника; зацікавити учнів багатогранністю особистості письменника; розвивати у дітей вміння наводити приклади висміювання в творі негативних рис характеру людини
Квінт Горацій Флакк Квінт Горацій Флакк (лат. Quintus Horatius Flaccus; 8 грудня 65 до н. е.—27 листопада 8 до н. е.) — поет «золотого віку» римської літератури, разом з Вергілієм і Овідієм, один з найуславленіших авторів у всій світовій літературі
Казка “Маленький принц” була створена у важкий для Екзюпері час, коли він перебував у вимушеній еміграції в США і рвався на фронт. У 1942 році видавництво замовляє письменнику різдвяну історію для дітей і він працює ночами, щоб закінчити її
Мета: зацікавити учнів особистістю і творчістю письменника; навчити давати характеристику героям на основі їхніх вчинків та відносин до людей; розвивати творчі здібності учнів, формувати уявлення про загальнолюдські цінності: гуманізм, справедливість
Актуалізація опорних знань. Бесіда з учнями. Де і коли народився Артур Конан Дойль? Дайте визначення поняття “літературний детектив”. Які ознаки детективу як жанру? Який цикл детективних творів приніс популярність Конан Дойлю?
Слово про письменника. Артур Конан Дойль народився 22 травня 1859 р. у Единбурзі. Основна роль у вихованні сина належала його матері. Вона виховувала Артура згідно з кодексом лицарської честі: “Бути безстрашним і сильним, лагідним із слабкими
"Я був проклятий райдугою", — такими словами завершував своє творче життя 18-річний поет. Це не помилка, у 18 років він справді підбивав підсумки невдалого, на його думку, життєвого експерименту під назвою "Творчість Артюра Рембо".