Головна » Зарубіжна література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Літературна вітальня „Великодні дзвони”

431 14956.5Kb

Лисиця Н.О.
МЕТА: розкрити суть релігійно-християнського свята Воскресіння Господнє, ознайомити учнів з кращими зразками світової літератури та живопису про Христа, виховувати почуття любові до людей і світу, у якому ми живемо
Літературна кав’ярня. Розробка уроку у формі гри за творчістю А. Ахматової

917 221198.5Kb

Калатур Є.М.
Мета: повідомити про життєвий і творчий шлях А. А. Ахматової, познайомити з кращими творами митця, виховувати почуття естетичного смаку, уміння тонко відчувати настрій, риму, ритм віршованих творів
Літературна казка. Антоній Погорєльський «Чорна курка або Підземні жителі»

391 1472.08Mb

Петровець І.В.
Батько Граф Олексій Кирилович Разумовський – останній гетьман українських козаків, відомий вельможа при царському дворі Катерини ІІ
Літературний калейдоскоп. Узагальнення та систематизація вивченого протягом року

535 179887.0Kb

невідомий
Творче завдання. Прослухайте уривки з віршів, назвіть автора, назву і жанр твору
Літературний турнір за сторінками повісті Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра»

2384 26676.5Kb

Мірошник А.В.
Мета: Систематизувати і узагальнити вміння учнів уважно читати літературний твір,звернути увагу учнів на важливі проблеми, що порушенні у повісті М. Твена, розвивати навички критичного та творчого мислення, дитячу фантазію
Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див»

14453 3901.07Mb

Галузінська М.Г.
Мета: Поглиблювати знання учнів про зв'язок повісті та літературної казки; розвивати навички виразного читання художнього тексту; виховувати вічні цінності: співчуття, вміння дружити, милосердя
Любов і дружба в казці-притчі Антуана де Сент-Екзюпері “Маленький принц”

928 177827.5Kb

невідомий
Евристична бесіда. Які риси характеру були притаманні Екзюпері? Чи був письменник справжнім другом, чи вмів він любити? Який зміст ви вкладаєте в слова “дружба”, “любов”?
Людина народжується не для поразки («Старий і море» - повість-притча про людину. «Життєподібний» сюжет твору)

3093 2232.69Mb

Грабар О.І.
Мета: визначити основні проблеми і мотиви повісті Е.Хемінгуея «Старий і море», розглянути образ старого Сантьяго, з’ясувати сучасне розуміння притчі як концентрованої оповіді з повчальним підтекстом, символічно-притчовий зміст сюжету і образів твору
М. В. Гоголь „Тарас Бульба”. Гоголь і Україна. Зображення в повісті любові до України, героїзму, мужності й козацької звитяги

1320 1487.43Mb

Плаван Н.М.
Мета: показати любов Гоголя до народу і природи України, не­повторність і красу світу, що оточував письменника, витоки поетичного світосприйняття, познайомити з місцями, де про­ходили життєві шляхи Гоголя; підготувати учнів до вивчення повісті письменника «Тарас Бульба»
М. де Сервантес „Дон Кіхот”

1062 18158.0Kb

Радченко Л.З.
Мета уроку: показати двоїстість вдачі Дон Кіхота, дати відповідь на проблемне запитання: „Хто ж він – божевільна людина чи шляхетний лицар?”; розвивати в учнів уміння висловлюватися та аргументувати свою точку зору, вислуховувати та поважати думки інших
1-10 11-20 ... 211-220 221-230 231-240 241-250 251-260 ... 511-520 521-530