Головна » Зарубіжна література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Джон Кітс. «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи

8387 25397.5Kb

Гугля Л.М.
Мета: навчальна: познайомити учнів з творчістю відомого англійського письменника Джона Кітса, допомогти їм відкрити для себе красу поезії; формувати предметні та ключові компетентності учнів відповідно до Державного стандарту
Джонатан Свіфт “Мандри Гулівера”

1567 2232.34Mb

невідомий
Коментар учителя. Сьогодні ми знову вирушаємо у мандри. Ви вкотре переконаєтесь, що мандрувати можна не тільки у просторі, а й у часі, потрапляючи у такий спосіб у далекі, загадкові країни
Джонатан Свіфт (1667-1745). «Мандри Гуллівера». (І частина - „Гуллівер у ліліпутів”). Ознайомлення зі змістом твору

812 19363.0Kb

Ярошенко Н.В.
Мета: познайомити учнів зі змістом твору; вдосконалювати вміння читачів сприймати фантастичні припущення як складову пригодницької літератури; вдосконалювати вміння працювати з текстом; виховувати культуру зв'язного мовлення
До слова серцем прислухайся...

976 18840.5Kb

Раєнко В.І.
Мета: узагальнити знання учнів з вивченої теми, розвивати вміння творчо мислити і розвивати пам'ять; удосконалювати вміння працювати в групі; виховувати почуття прекрасного, повагу до чужої думки
Доба європейського Відродження (Ренесансу), її хронологічні межі. Ідейний рух гуманізму. Скарби культури Ренесансу

1559 26778.5Kb

Хливнюк В.М.
Мета: ознайомити учнів з добою європейського Відродження, її хронологічними межами, розкрити особливості епохи Відродження та її значення для європейської і світової культури; познайомити учнів із особливостями літератури, архітектури, живопису доби
Доля митця у світі, де гинуть таланти (за романом М. Булгакова «Майстер і Маргарита»)

2118 2101.00Mb

Смолдирева С.В., Борисюк О.П.
Мета: формувати інтерес до творів М.Булгакова; конкретизувати та узагальнити матеріал про життя і творчість письменника; розвивати вміння учнів самостійно та за допомогою вчителя залучати додатковий матеріал
Дон Кіхот - борець за справедливість. Урок із світової літератури

1169 19849.5Kb

Гулик Л.В.
Мета: Формувати вміння учнів цілісно сприймати твір, зосередити їх увагу на особливостях доби пізнього Відродження в Іспанії: познайомити з гуманістичними поглядами Сервантеса і його безсмертним героєм Дон Кіхотом
Дон Кіхот - вічний образ всесвітньої літератури

2084 22867.5Kb

Лебедєва О.Є.
Мета: Підбити підсумки вивчення роману «Дон Кіхот»; ознайомити з поняттями «вічного образу» у мистецтві; виховувати активну життєву позицію, милосердя: розвивати логічне мислення, увагу, самостійність, спостережливість
Донцов Дмитро Іванович

291 1255.41Mb

невідомий
Народився 17 серпня (за іншими даними 10 вересня) 1883. У 1900, після закінчення Мелітопольського реального училища, залишив рідне місто і переїхав до Царського Села біля Петербургу, де продовжив освіту на юридичному факультеті Петербурзького університету, який закінчив 1907
Дослідження «дрібниць людського життя» через підтекст і художню деталь у оповіданні А. П. Чехова «Скрипка Ротшильда»

2394 26448.5Kb

Свириденко В.М.
Мета: розкрити ідейний зміст оповідання А.П. Чехова, використовуючи елементи лінгвістичного аналізу тексту, вчити працювати зі словом, з художньою деталлю, розвивати в учнів навички вдумливого читання, сприяти вихованню моральних якостей учнів
1-10 11-20 ... 101-110 111-120 121-130 131-140 141-150 ... 511-520 521-530