Головна » Українська мова

Назва презентації Автор Короткий зміст

Групи слів за значенням: антоніми, синоніми, омоніми. Урок з української мови для 5 класу

2304 208120.5 Kb

Чміль В.В.
Мета: поглибити знання школярів про синоніми, антоніми, омоніми; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати уяву, активізувати пізнавальну діяльність учнів; виробляти вміння й навички використання синонімів, антонімів, омонімів у власному мовленні
Групи слів за значенням: синоніми, антоніми, омоніми. Урок з української мови для 5 класу

1512 210103.5 Kb

Сергієнко Л.В.
Мета: поглибити знання про групи слів за значенням,формувати вміння визначати в реченнях і текстах синоніми,антоніми й омоніми, доречно вживати їх у мовленні,утворювати синонімічні ряди, добирати антонімічні пари
Групи слів за значенням. Антоніми

1021 15659.0 Kb

Маковлева А.В.
Мета: навчальна: поглибити знання учнів про антоніми, навчити визначати їх у реченнях, правильно вживати у мовленні; збагачувати словниковий запас школярів; сформувати комунікативну компетентність
Групи слів за значенням. Синоніми

778 16769.0 Kb

Трунаєва А.С.
Мета: ознайомити учнів із поділом слів на групи за значенням; формувати вміння визначати синоніми в тексті; розвивати пам ять, логічне мислення,культуру усного й писемного мовлення; виховувати повагу до рідного слова, збагачувати й уточнювати словниковий запас учнів
Групи слів за походженням

1267 218524.7 Kb

Савченко І.В.
Мета: навчальна-подати відомості про походження української лексики,ознайомити учнів з тлумачним словником та словником іншомовних слів;формувати вміння роботи зі словником і таблицею
Двокрапка у безсполучниковому складному реченні. Урок з української мови для 9 класу

2750 299872.5 Kb

Калюжна О.І.
Мета: Удосконалювати в учнів загальнопізнавальні вміння правильно інтонувати безсполучникові складні речення (БСР) зі смисловим відношенням причини, пояснення, доповнення тощо, пунктуаційні вміння й навички, пов’язані з уживанням двокрапки у БСР
Джерела української фразеології

865 24736.5 Kb

Ільченко А.О.
Мета: провести зв’язок фразеології з народним життям (відображення реалій народного побуту, обрядів і традицій, ремесел, образів УНТ); звернути увагу на запозичені фразеологізми, біблійного походження, вислови літературного походження
Діалекти як історична база літературних мов. Територіальні й соціальні діалекти. Мова міста. Мова села. Урок з української мови для 10 класу

4362 6441.63 Mb

Грицай Л.В.
Мета:засвоїти поняття даної теми:літературна мова,територіальні,соціальні діалекти,суржик;познайомити з мовною ситуацією в рідному селищі на краєзнавчому матеріалі;дослідити особливості місцевого діалекту; навчитися систематизувати матеріал
Діалог. Розділові знаки в діалозі. Складання діалогів. Урок з української мови для 5 класу

1492 23192.5 Kb

Дем’яненко С.А.
Мета: повторити й поглибити одержані у початкових класах знання про діалог; удосконалити навички вживання розділових знаків при діалозі; сприяти формуванню навичок виразного читання діалогічних текстів; розвивати творчі уміння складати діалоги
Діалоги етикетного характеру, діалоги-розпитування, за поданим початком, малюнками. Урок з української мови для 5 класу

3535 43266.0 Kb

Халус Л.В.
МЕТА: навчити п’ятикласників оцінювати діалогічне мовлення щодо його змісту, мовного оформлення, відповідності ситуації спілкування; сприяти удосконаленню мовленнєво-комунікативних вмінь складати й розігрувати діалоги
1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-70 ... 521-530 531-533