Мета: поглибити знання учнів про прикметник як частину мови, обґрунтувати поділ на розряди за значенням; формувати вміння знаходити прикметники у тексті, визначати рід, число, відмінок прикметників
Мета: повторити відомості про прикметник; формувати вміння відрізняти прикметник від інших частин мови, визначати рід, число, відмінок та синтаксичну роль; прищеплювати любов до поетичного слова; глибше ознайомити учнів із творчістю Т.Шевченка
Мета навчальна: поглибити знання учнів про прикметник як частину мови, формувати вміння відрізняти прикметник від інших частин мови, правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль
Мета: навчальна: поглибити й систематизувати знання учнів про прикметник як частину мови, формувати вміння відрізняти прикметники від інших частин мови, визначати рід, число, відмінок та синтаксичну роль прикметників
Мета: розширити знання учнів про прикметник і його значення в мовленні; розвивати вміння досліджувати мовні явища, увагу та спостережливість, логічне мислення; формувати вміння визначати прикметники в реченнях
Мета: закріпити знання учнів про прикметник як частину мови, його значення у мовленні, зв’язок з іменником; формувати пізнавальну самостійність з допомогою взаємодії учнів у парах, групах; розвивати зв’язне мовлення; виховувати любов до природи й рідного краю
Мета. Узагальнити теоретичний матеріал про прикметник як частину мови, удосконалювати вміння застосовувати ці знання на практиці; розвивати навички грамотного письма, уміння використовувати прикметники в зв’язному мовленні
Мета: сформувати в учнів уміння визначати належність прикметників до певної групи, вміння відмінювати прикметники, знаходити орфограму “буква и, і, ї у відмінкових закінченнях прикметників”, обгрунтовувати вибір написання відповідним орфографічним правилом
МЕТА: поглибити знання учнів про фразеологізми, їх особливості і виразні можливості; ознайомити із джерелами українських фразеологізмів, їх різновидами; формувати вміння використовувати фразеологізми в мовленні, знаходити їх у тексті