Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Всеволод Нестайко

1291 2043.24 Mb

невідомий
Народився 30 січня 1930 року в м. Бердичеві на Житомирщині. У лихі 30-ті, втративши батька — подоляка-тернополянина, який у 20-ті роки був у "січових стрільцях", майбутній письменник переїжджає з мамою до Києва
Всеволод Нестайко - відомий у світі український дитячий письменник. „Тореадори з Васюківки” - пригодницький захоплюючий твір

1366 20973.0 Kb

Стельник О.М.
Мета уроку: ознайомити учнів із життям і творчістю В. НЕСТАЙКА, зацікавити творчістю, розкрити особливості твору, його пригодницький характер; розвивати навички виразного читання, переказу прозового твору, коментування його
Всеволод Нестайко «Незнайомець з тринадцятої квартири»

2269 233134.5 Kb

Шинкаренко Т.М.
Мета: познайомитися з другою частиною трилогії «Тореадори з Васюківки» - «Незнайомець з тринадцятої квартири», розкрити особливості твору, його пригодницький характер, поглибити знання про види комічного; формувати естетичні смаки, погляди, всебічно розвинену особистість
Вставай, підпалена вогнем... (за творчістю А. Малишка)

1155 2233.78 Mb

Ратушна Н.М.
Мета уроку: донести до учнів таємницю народження творця і його творіння, особливості формування світогляду, глибину його коріння і висоту злету думок; ознайомити учнів із окремими фактами життя поета, викликати інтерес до особи Андрія Малишка
Г. Журба «Казка про смарагд»

470 192197.0 Kb

Лабенко Л.В.
Мета: опрацювати зміст оповідання «Казка про смарагд», зацікавити учнів творчістю української письменниці Галини Журби; формувати вміння визначати символічне значення образів, розвивати творчу уяву, креативне мислення, уміння висловлювати власну думку
Г. Квітка-Основ’яненко. „Маруся”. Образи Наума Дрота, Марусі та Василя. Значення творчості письменника

7255 2352.34 Mb

Демчук С.В.
Мета: опрацювати образи Наума Дрота, Марусі та Василя, розкрити зображені високі морально-естетичні риси простої людини; розвивати усне мовлення учнів, навички літературознавчого аналізу, давати характеристики образам-персонажам
Г. Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Морально-етичні проблеми твору: добро і зло, відповідальність за свої вчинки, уміння

6538 30111.6 Kb

Мізікіна Л.М.
Мета уроку: навчальна: ознайомити з найважливішими фактами біографії письменниці; зі змістом повісті–казки, визначити жанрову своєрідність та морально – етичні проблеми твору; навчити розкривати символічний зміст казкових персонажів
Г. Могильницька „Українське сонце коло”. Гармонійне поєднання в народній обрядовості дохристиянських вірувань з християнською мораллю

12018 3769.14 Mb

Кушнірчук О.С.
Мета уроку: ознайомити з основними відомостями про письменницю, вчити виразно і вдумливо читати поезії, формувати в учнів художній смак; розвивати образне мислення, уміння аналізувати і робити висновки
Г. Тютюнник «Климко». Образ головного героя. Ідея самопожертви заради рідних, близьких

9074 30553.0 Kb

Грищенко О.В.
Мета:розвивати вміння аналізувати поведінку персонажів, формувати активну життєву позицію, виховувати позитивні риси характеру, відповідальність за своїх близьких; вчити характеризувати образ головного героя, висловлювати власне ставлення до прочитаного
Галина Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»

1832 15542.0 Kb

Глоба С.Л.
Мета: Познайомити учнів з біографією Г. Малик, її творчим доробком. Поринути у чарівний світ повісті - казки, зустрітися з героями. Навчитися переказувати, виразно читати, визначати проблеми твору, тему, основну думку
1-10 11-20 ... 61-70 71-80 81-90 91-100 101-110 ... 581-590 591-597