Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Війна - трагедія людської долі (за новелою Л. Пономаренко “Гер переможений”)

5976 22170.0 Kb

Могилевець І.Є.
Мета: ознайомити учнів з твором письменниці, допомогти усвідомити ідейно-художні особливості новели; поняття жанру новели; розвивати навички виразного читання, визначення головних епізодів та головної думки
Віктор Близнець «Звук павутинки». Світ, у якому живе хлопчик Льонька

813 16036.0 Kb

Новостройна Т.В.
Мета. Навчати дітей аналізувати прозовий текст, критично читати художній текст, виокремлювати деталі, досліджувати їх місце у творі; дослідити умови оточення, в яких перебуває хлопчик Льонька, його ставлення до оточуючого світу, вчитися характеризувати героя
Віктор Міняйло „Вічний Іван”

605 16883.5 Kb

Кондесюк Т.В.
Мета. Розкрити перед учнями трагізм долі українського народу в пореволюційний період; з'ясувати причини трагедії України через авторське осмислення історичного минулого; навчати учнів розуміти ідейно-художній зміст твору, розвивати навички аналізу та інтерпретації
Внутрішній світ героя в новелі М. Коцюбинського «Intermezzo»

1215 164178.2 Kb

Мовмига Ю.М.
Мета уроку: засвоїти теоретико-літературознавчі поняття, систематизувати складний, але цікавий літературознавчий матеріал; з’ясувати причини настрою ліричного героя, його подібність з автором; розвивати образне мислення, власну творчість
Володимир Близнець. Дивовижність і краса світу, уміння відкрити його для себе (образ звуку павутинки). Образ Льоньки

733 179462.2 Kb

Масик О.Р.
Мета: продовжити роботу з текстом повісті «Звук павутинки» Володимира Близнеця, навчити знаходити і пояснювати фантастичні образи, що передають різні ідеї та почуття; розвивати вміння обґрунтовано відповідати на запитання
Володимир Винниченко „Федько-халамидник”. Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість

2578 20180.4 Kb

Мосьондз Н.В.
Мета: допомогти учням розібратися в складнощах характерів героїв оповідання, виділити риси характеру Федька та коментувати їх; висловлювати власне ставлення до прочитаного, обґрунтовувати свої думки; виховувати прагнення до добра, справедливості, честі, порядності
Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Федько як особистість

6663 285417.6 Kb

Сусоєва Н.М.
Мета: продовжити роботу над оповіданням Володимира Винниченка «Федько — халамидник», допомогти учням розібратися в складнощах характерів та вчинків героїв; охарактеризувати головного героя твору як особистість; розвивати навички виразного читання
Володимир Винниченко. Оповідання «Федько-халамидник». Федько як особистість

1329 19287.0 Kb

Сидоренко І.С.
Мета: опрацювати ідейно-художній зміст оповідання В.Винниченка «Федько-халамидник»; вчити дітей характеризувати героїв; виявити роль художніх засобів у творі; розвивати вміння висловлювати власні міркування щодо прочитаного
Володимир Затуливітер. Життєвий і творчий шлях

768 141192.5 Kb

Недоцюк О.І.
Мета: отримати творчий продукт досліджуваної теми, поділитися інформацією про виучуваний предмет; виховувати любов до рідного краю, творців слова
Володимир Самійленко

702 1681.46 Mb

Ярмоленко Дарина
Сім’я Самійленко Володимир Іванович Народився 3 лютого 1864 р. в селі Великі Сорочинці. Його батьком був поміщик Іван Лисевич, а мати — колишня Кріпачка Олександра Самійленко.
1-10 11-20 ... 51-60 61-70 71-80 81-90 91-100 ... 581-590 591-597