Мета уроку:
навчальна: допомогти учням глибше усвідомити ідейно-художній зміст казки, визначати морально-етичні проблеми твору, оцінювати вчинки казкових героїв, розрізняти добро і зло; спонукати до написання продовження казки
Мета: познайомити учнів з твором «Панько» письменника-земляка Б. Д. Грінченка; розглянути його зміст та основну ідею; формувати в учнів ключові освітні компетентності; виховувати шанобливе ставлення до митців рідного краю, гуманізм
Мета уроку:
допомогти учням творчо осмислити морально-етичний пафос новели, символіку, значення назви твору;
вчити працювати над текстом художнього твору, аналізувати зміст прочитаного, вміти визначати головне
Мета: показати майстерність письменника, який розкрив перед читачем негативні риси руйнівників; допомогти учням визначитися у ставленні до таких «браконьєрів» і «юшкоїдів»; виховувати почуття любові й поваги до чесних, справедливих людей
Мета: з’ясувати, які уроки доброти, чуйності, турботи взяли для себе учні, прочитавши повість, розвивати вміння переказувати найбільш разючі епізоди, виховувати в учнів вищеназвані якості характеру; почуття відповідальності за свої вчинки, за свої слова
Народився в родині селян хліборобів — Тютюнника Михайла Васильовича і Тютюнник Ганни Михайлівни, які працювали в колгоспі. У 1937 році, його батька було заарештовано органами НКВС з політичних мотивів, і пущено по сибірських етапах
Мета: ознайомити учнів із творами письменника (назви творів, їх тематика ); розвивати вміння відчувати красу людей; збагачувати внутрішній світ дитини, сприяти формуванню національної свідомості; навчити розуміти внутрішній світ героя оповідання
Мета: проаналізувати зміст повісті, на прикладі взаємостосунків літературних героїв допомогти учням збагнути і засвоїти морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про близьких, поглибити знання учнів про Велику Вітчизняну війну
Мета заняття: розкрити глибину «повної болю» і любові до людини душі Григора Тютюнника, дати загальну характеристику стилю письменника; розглянути новели, зокрема, «Три зозулі з поклоном», її зміст, образи, символічність
Мета: дослідити, як у творі відображено воєнне дитинство; через художнє слово осмислити та сприйняти морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних на прикладі взаємостосунків героїв повісті, її художні особливості