Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Галина Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Написання продовження пригод Алі та її нових друзів

18518 2801.22 Mb

Мисько О.М.
Мета уроку: навчальна: допомогти учням глибше усвідомити ідейно-художній зміст казки, визначати морально-етичні проблеми твору, оцінювати вчинки казкових героїв, розрізняти добро і зло; спонукати до написання продовження казки
Герой - це той, хто творить життя всупереч смерті (за твором Бориса Дмитровича Грінченка „Панько”)

701 13191.0 Kb

Риженко О.О.
Мета: познайомити учнів з твором «Панько» письменника-земляка Б. Д. Грінченка; розглянути його зміст та основну ідею; формувати в учнів ключові освітні компетентності; виховувати шанобливе ставлення до митців рідного краю, гуманізм
Глибина одвічної любові. Григір Тютюнник. „Три зозулі з поклоном” - серце, душа і думка, перевтілені у слово

839 1715.50 Mb

Прокопенко В.В.
Мета уроку: допомогти учням творчо осмислити морально-етичний пафос новели, символіку, значення назви твору; вчити працювати над текстом художнього твору, аналізувати зміст прочитаного, вміти визначати головне
Гнівне засудження пристосовництва, моральної хиткості, духовної спустошеності в романі Олеся Гончара „Собор”

980 18479.0 Kb

Величко Л.К.
Мета: показати майстерність письменника, який розкрив перед читачем негативні риси руйнівників; допомогти учням визначитися у ставленні до таких «браконьєрів» і «юшкоїдів»; виховувати почуття любові й поваги до чесних, справедливих людей
Григір Михайлович Тютюнник. „Климко”. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних

906 24469.5 Kb

Куксенко Н.В.
Мета: з’ясувати, які уроки доброти, чуйності, турботи взяли для себе учні, прочитавши повість, розвивати вміння переказувати найбільш разючі епізоди, виховувати в учнів вищеназвані якості характеру; почуття відповідальності за свої вчинки, за свої слова
Григір Тютюнник

650 141497.0 Kb

Мамина Анастасія
Народився в родині селян хліборобів — Тютюнника Михайла Васильовича і Тютюнник Ганни Михайлівни, які працювали в колгоспі. У 1937 році, його батька було заарештовано органами НКВС з політичних мотивів, і пущено по сибірських етапах
Григір Тютюнник „Дивак”

1685 204231.0 Kb

Каспер Н.М.
Мета: ознайомити учнів із творами письменника (назви творів, їх тематика ); розвивати вміння відчувати красу людей; збагачувати внутрішній світ дитини, сприяти формуванню національної свідомості; навчити розуміти внутрішній світ героя оповідання
Григір Тютюнник „Климко”. Воєнне дитинство в повісті. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних

1574 21859.5 Kb

Гуцман С.В.
Мета: проаналізувати зміст повісті, на прикладі взаємостосунків літе­ратурних героїв допомогти учням збагнути і засвоїти морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про близьких, поглибити знання учнів про Ве­лику Вітчизняну війну
Григір Тютюнник. Загальний огляд творчості. Особливості художнього стилю. Новела „Три зозулі з поклоном”

2284 21160.1 Kb

Івко С.В.
Мета заняття: розкрити глибину «повної болю» і любові до людини душі Григора Тютюнника, дати загальну характеристику стилю письменника; розглянути новели, зокрема, «Три зозулі з поклоном», її зміст, образи, символічність
Григір Тютюнник. Повість „Климко”. Воєнне дитинство у творі. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних. Ідея самопожертви

1473 23878.5 Kb

Бездітко Л.М.
Мета: дослідити, як у творі відображено воєнне дитинство; через художнє слово осмислити та сприйняти морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних на прикладі взаємостосунків героїв повісті, її художні особливості
1-10 11-20 ... 71-80 81-90 91-100 101-110 111-120 ... 581-590 591-597