Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Рильський Максим Тадейович

664 1503.82 Mb

Тарасенко Ольга
Максим Тадейович Рильський народився 19 березня 1895 року в Києві. Батько поета, Тадей Рильський, разом із Володимиром Антоновичем та групою інших польських студентів вирішили присвятити себе вивченню історії України й віддати своє життя народу, серед якого жили
Рідна Україна. Світ природи

786 1904.95 Mb

Гончаренко В.М.
Мета: формувати компетентності: ключові (вміння вчитися – здійснювати самостійну діяльність, спрямовану на досягнення свідомо поставленої мети; планувати способи цілеспрямованої саморегуляції своїх дій для поглиблення та розширення знань з теми уроку
Родинне життя Лариси Петрівни Косач та вплив на творчість

665 2153.98 Mb

Поволоцька І.М.

Психологи кажуть, що на характер письменника, як і взагалі на людину, впливає спадковість. Ну що ж, коли так, то Леся Українка не випадково була винятковою людиною

Родинні цінності у творі Володимира Ткаченка «Свято. (Чи бабу снігом не прикидало?)»

583 14593.5 Kb

Іщенко А.В.
Мета: продовжити роботу над вивченням творчості Володимира Ткаченка, самобутнього, непересічного майстра слова; на основі аналізу твору прослідкувати своєрідність творчої манери письменника-гумориста, поглиблювати у школярів навички виразного читання тексту
Роздуми про сенс людського життя у повісті-притчі Б. Харчука „Планетник” і філософській казці А. де Сент Екзюпері „Маленький принц”

1558 17479.0 Kb

Мартинюк О.Д.
Мета: порівнюючи два твори, допомогти учням глибше усвідомити ідейно-художній зміст повісті «Планетник»; дослідити, як автори обох творів спонукають читача замислитися над сенсом людського життя, над моральним вибором кожної людини
Розповідь про життя та творчість Т. Г. Шевченка

1008 15743.5 Kb

Непоменко Н.О.
Мета. Повторити відомі факти з біографії письменника, розширивши новими відомостями; розкрити значення спадщини Кобзаря; вчити учнів ставити перехресні запитання і відповідати на них; виховувати у школярів глибоку повагу до Шевченка
Розробка уроку „Тарасові світанки” з української літератури для 6 класу

547 13584.0 Kb

Куб'як Н.В.
МЕТА: поглибити знання учнів про життєву долю Т.Шевченка, зокрема про дитячі роки, підвищити інтерес до творчості поета; розвивати вміння аналізувати вчинки й почуття людей, давати їм оцінку
Розробка уроку „Шануйте хліб, бо він - усьому голова"

1180 20078.0 Kb

Левченко О.А.
Мета: актуалізувати знання учнів про хліб, його похо­дження, показати шестикласникам, як уславлюється хліб та хліборобська праця в поезії та усній народній творчості; удосконалювати вміння виразно чита­ти вірші, легенди; виховувати в учнів любов і пошану до хліба
Розробка уроку „Шляхами М. Підгірянки” з української літератури в 5-му класі

794 14568.0 Kb

Ласійчук Г.П.
Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом М. Підгірянки; розвивати пам’ять, образне мислення,навички виразного читання; виховувати шанобливе ставлення до творчості поетеси
Розробка уроку «Андрій Малишко - поет-пісняр» з української літератури в 7-му класі

1403 15320.2 Kb

Лузан Н.О.
МЕТА: познайомити учнів з пісенною творчістю поета; проаналізувати ідейно-художні особливості поезії А.Малишка; розкрити зв’язок поезії А.Малишка з народною творчістю; секрети популярності Малишкових пісень
1-10 11-20 ... 391-400 401-410 411-420 421-430 431-440 ... 581-590 591-597