Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Осінь у природі та в поезії Ліни Костенко

1420 161441.0 Kb

Мисюра Л.Г.
Мета: Продовжувати знайомство учнів з постаттю Л. Костенко, з пейзажною лірикою поетеси; удосконалювати вміння аналізувати поетичний твір; виховувати бережливе ставлення до природи; розвивати творчі здібності школярів, формувати естетичні смаки
Особливості української міфології

558 1583.04 Mb

Чигарев Максим
Українські міфи характерні тим, що вони надзвичайно природні, пов'язані з хліборобським або пастушим побутом наших предків
Остап Вишня (Павло Губенко). Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки

1454 16288.5 Kb

Іващишин О.М.
Мета: ознайомити учнів із життєвою та творчою біографією Остапа Вишні, показати його місце в літературі 1920-х років, традиції та новаторство у творчості; поглибити знання про гумор і сатиру; удосконалювати вміння визначати стильові особливості усмішок
Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. «Моя автобіографія» - гумористична розповідь письменника про свій життєвий шлях

2550 16446.1 Kb

Сучилкіна В.В.
Мета: ознайомити учнів із трагічною долею письменника; його творчістю; талантом гумориста; формувати вміння працювати з текстами, аналізувати та визначати літературні засоби і прийоми письменника у досягненні комічного
Остап Вишня. Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки

2566 20664.5 Kb

Уколова Н.О.
Мета: Ознайомити учнів з життям і творчістю письменника, тематикою його творів.Поглибити знання засобів створення комічного з теорії літератури, познайомити з жанром «усмішка», її особливостями. Розвивати мовлення, мислення
Осуд кріпацтва в оповіданні Марка Вовчка „Козачка”

1087 22885.5 Kb

Сорокіна Л.В.
Мета: висвітлити значення творчості Марка Вовчка; охарактеризувати ідейно-художні особливості «Народних оповідань» (на прикладі оповідання «Козачка»); удосконалювати навички ідейно-художнього аналізу прозового твору
От де, люди, наша слава, слава України (за творчістю Т. Г. Шевченка)

1714 165308.5 Kb

Рибалко Л.В.
Мета: оглянути вивчену поетичну спадщину Т.Шевченка і його малярського доробку, прози, драматургії, міркувань із « Щоденника»; виявити той великий « духовний імпульс», який подала діяльність митця у боротьбі за політичну незалежність і культурне збагачення України
П. Тичина „Гаї шумлять”. Психологія кольору у вірші

1015 171173.5 Kb

Демченко В.В.
Мета. Ознайомити учнів з поезією П.Г.Тичини, удосконалювати навички та вміння виразного читання ліричних творів; розвивати навички аналізу поетичних творів, літературний смак, абстрактне мислення; виховувати почуття любові до рідного краю
Павло Тичина як поет-синтезист: системний аналіз поезій збірки „Сонячні кларнети” в 11-му класі

979 30578.5 Kb

Янченко О.М., Літвінова Т.В.
Кларнетизм — термін, запропонований Ю. Лавріненком та В.Баркою для позначення стильової якості синтетичної лірики раннього Павла Тичини
Павло Тичина. «Не бував ти у наших краях!», «Гаї шумлять...». ТЛ: метафора, епітет

1436 17060.0 Kb

Бондаренко А.Ю.
Мета: розповісти п’ятикласникам про Павла Тичину, вчити виразно і вдумливо читати його поезії, розглядати кольорову палітру віршів, відтворювати в уяві аналогічні картини природи, спостережені в житті, висловлювати міркування про способи вираження любові до рідної землі
1-10 11-20 ... 331-340 341-350 351-360 361-370 371-380 ... 581-590 591-597