Головна » Українська література

Назва презентації Автор Короткий зміст

Кожен повинен вірити у свої сили (за темою „В. Винниченко „Федько-халамидник”)

1035 210303.0 Kb

Левченко В.І.
Мета уроку: ознайомити учнів із творчістю В. Винниченка як дитячого письменника, цікавою історією з його життя; удосконалювати вміння виразно й вдумливо читати, переповідати прочитане, аналізувати епічний твір
Компаративний аналіз творів М. Коцюбинського „Тіні забутих предків” і трагедії В. Шекспіра „Ромео та Джульєтта”

1238 18835.0 Kb

Циганенко Г.В.
Очікуванні результати: - навчитися робити компаративний аналіз творів української літератури та зарубіжної літератури; - удосконалити вміння аналізувати твори, а саме визначати жанр твору, композицію, характеризувати головних героїв
Краса облагороджує людське серце, робить його добрішим. (За твором І. Калинця „Писанки”)

848 1805.51 Mb

Мальована О.І.
Мета: ознайомити з найцікавішими фактами біографії І Калинця; допомогти учням зрозуміти ідейно-худжожній зміст вірша «Писанки» через комплексне сприймання різних видів мистецтва; удосконалювати навички виразного читання; розвивати культуру зв’язного мовлення
Краса, що вражає душу. Компаративний аналіз поезій П. Г. Тичини „Гаї шумлять”, Ф. Тютчева „Я знаю в праосені пору”

1222 13476.5 Kb

Власенко Т.Г.
Мета: Розвивати вміння відчувати поезію, усвідомлювати та висловлювати свої відчуття. Розглядати кольорову палітру віршів. Відтворювати в уяві аналогічні картини природи, спостережені в житті; поглиблювати вміння аналізувати поетичний текст
Л. І. Глібов - поет, байкар. Віршовані загадки. Акровірші

1852 19438.5 Kb

Трехліб Л.П.
Мета: ознайомити із життям і творчістю письменника, його віршованими загадками; акровіршами; Розвивати навички виразного, осмисленого читання загадок; пояснення способів їх відгадування; Розвивати кмітливість, розумові здібності
Л. Костенко. Розповідь про письменницю. «Пісенька про космічного гостя», «Дощ полив»

914 18659.0 Kb

Вервейко Л.І.
Мета: зацікавити учнів особистістю і творчістю письменниці, допомогти їм усвідомити ідейно-художній зміст поезії, розвивати творчі здібності учнів, навички виразного читання, коментування; виховувати любов до природи, Всесвіту, естетичні почуття, позитивне мислення
Л. Пономаренко «Гер переможений»

3332 2142.64 Mb

Ситникова О.В.
Мета: стисло ознайомити учнів з життям і творчістю Л. Пономаренко, проаналізувати її новелу « Гер переможений », визначаючи наскрізний гуманістичний пафос твору
Леонід Глібов - відомий український поет і байкар. Віршові загадки Л. І. Глібова „Химерний, маленький”, „Що за птиця?”

1929 191122.5 Kb

Баєва Л.О.
Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом Л. Глібова, відомого українського поета і байкаря; з’ясувати фолклорну основу його віршованих загадок за темою; розвивати навички виразного, осмисленого читання загадок, пояснення способів їх відгадування
Леонід Глібов «Синиця»

2628 2242.32 Mb

Осипенко Богдан

Леонід Іванович Глібов народився 5 березня 1827р. у селі Веселий Поділ на Полтавщині в родині управителя поміщицьким маєтком

Леонід Мосендз (1897—1948) - поет, прозаїк, публіцист

358 143983.5 Kb

Федосєєва Ганна, Баранов Олександр
Леонід Мосендз творив наукову поезію, сміливо в її образну тканину включав філософські мотиви, поняття й лексику з точних наук, розширюючи естетичне поле лірики
1-10 11-20 ... 201-210 211-220 221-230 231-240 241-250 ... 581-590 591-597