Головна » Хімія |
МЕТА НАВЧАЛЬНА: узагальнити і систематизувати знання набуті в ході вивчення теми : давання назв речовинам відповідно до сучасної номенклатури, розрізняти речовини відповідно до класифікації основних класів неорганічних сполук,розв’язування задач за допомогою хімічних рівнянь. РОЗВИВАЮЧА: розвивати логічне мислення, пізнавальну активність, увагу, самостійно аналізувати результати своєї роботи в групах і передавати інформацію. ВИХОВНА:виховувати взаємоповагу, свідому дисципліну, вміння спілкуватися. ПЛАН 1.Організаційний етап. 2.Повідомлення теми,мети,завдань уроку. Мотивація. 3.Актуалізація опорних знань. 4.Узагальнення знань. 5.Самостійна робота. 6.Підведення підсумків. 7.Д/з ХІД УРОКУ На попередніх уроках ви ознайомились з класифікацією, складом, назвами та фізичними властивостями основних класів неорганічних сполук. Завданням сьогоднішнього уроку є повторити і узагальнити ці знання. Оголошення теми уроку Ми живемо в час змін. Для одужання нашого суспільства потрібні люди, які вміють творчо мислити, приймати нестандартні рішення. Тому сьогодні ви по працюєте у групах, і покажете, як вмієте діяти і мислити. Налаштуйтесь на співпрацю, взаєморозуміння та допомогу один одному. Роботу у групах розпочнемо з формування самих груп. -Які ви знаєте класи неорганічних сполук? Є 5 груп це: основні оксиди, кислотні оксиди, кислоти, основи і солі. Зараз кожен з вас обере собі аркуш із записаною формулою. Відповідно до цієї формули обере групу. Перед вами на столах і на слайді є 8 кроків, які ви повинні пройти щоб досягти мети уроку – підготуватись до контрольної роботи. Ознайомтесь з ними. Кожний крок оцінюється певною кількістю балів. Кожен з вас повинен себе оцінити і поставити бали на полях за кожен крок виконаної роботи. 1.Формування груп. -------- 1б 2.Вибір координатора ----- 3б 2. Всезнайка ------- 3б 3.Відгадай де я? ------- 5б 4. Біла ворона -------- 5б 5.Підступні рівняння. --------- 6б 6.Логічні завдання. --------- 3б 7.Індивідуальні завдання. ------ 5б Якщо ви правильно вказали клас неорганічних речовин у вас вже є 1 бал. 2. Наступний крок це Вибір координатора. Координатор координує і контролює роботу в групі, слідкує щоб в усіх учнів були поставлені бали за кожен крок роботи. Координатором буде учень, який швидше розв’яже задачу. ( крок №2 Дане завдання оцінюється у 3 б. 3. Третій крок Всезнайка. 3 б Є в мене запитання на які ви повинні знати відповіді. Максимальна кількість балів 3 б. За кожну правильну відповідь по 1-балу.Кожна група відповідає по черзі. Якщо немає відповіді відповідає інша група. Координатор слідкує, щоб у всіх учнів стояли бали. 4. Наступний крок Відгадай де я? 5 б У вас на столах є крок під №4. . У цьому завданні слід відмітити речовини за належністю до певного класу сполук. Обведіть букву у тому стовпці, у якому є правильна відповідь. Якщо ви дасте правильну відповідь, то з обведених літер отримаєте слово. А склавши слова з кожної групи ми прочитаємо відомий вислів. (хімія – мудрість конденсує, а дурість розчиняє) 5. У наступному кроці будемо шукати білу ворону. Біла ворона крок №5. 5б У даному завданні слід вибрати зайву речовину з кожного рядка. Цій речовині дати назву, вказати до якого класу сполук вона належить та про класифікувати. Оцінюється у 5б (кожна група читає по 1 речовині). 6. Кожного уроку хімії ми розв’язуємо рівняння. Тому наступним кроком є Підступні рівняння, які подані у кроці № 6. Підступні вони лише тому, що подані у вигляді перетворення. Закінчіть рівняння,розставите коефіцієнти. Порахуйте суму коефіцієнтів у кожному рівнянні. Макс. Кількість балів 6б. 7. Логічні завдання. Крок № 7. Розв’язуємо задачу - 5б Цифра, яку ви одержали у відповіді до цієї задачі буде відповідати літері української абетки. З’єднавши всі літери ми одержимо прізвище видатного філософа .(ВОЛЬТЕР ) Підрахуйте суму ваших балів за кожен крок. ----- до 12балів ------------ 4 13 --------17балів ------------- 5 18--------21бал ------------- 6 21--------25балів ------------- 7 Ще 5б ви отримаєте за тестові завдання
8. Останнім кроком нашого уроку є Тестові завдання На столах є конверти, вибираємо варіант по бажанню. Всі завдання тестові. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ Ось ми і наблизились до завершення нашого уроку. - Яка мета була поставлена перед вами? - Чи досягнули ви її? - Зробіть коротенький підсумок сьогоднішнього уроку. Скажіть з якими завданнями вам було легко, а яким слід приділити більше уваги дома
КРОК №2 «ВИБІР КООРДИНАТОРА» ( 3б) Обчисліть масову частку ОКСИГЕНУ в сульфатній кислоті ( 65,3%) КРОК №3 «ВСЕЗНАЙКА» ( 3б) Які речовини називають оксидами
Які речовини називають лугами?
Яку кислоту містить шлунковий сік? КРОК № 4 У цьому завданні слід відмітити речовини за належністю до певного класу сполук. ОСНОВНІ ОКСИДИ. Обведіть букву у тому стовпці, у якому є правильна відповідь. Якщо ви дасте правильну відповідь, то з обведених літер отримаєте слово.
КРОК № 4 КИСЛОТНІ ОКСИДИ
КРОК № 4 КИСЛОТИ.
КРОК № 4 ОСНОВИ
КРОК № 4 СОЛІ
КРОК № 5 біла ворона 5б У даному завданні слід вибрати зайву речовину з кожного рядка. Цій речовині дати назву, вказати до якого класу сполук вона належить та про класифікувати. Оцінюється у 5б MgSO3, MgCl2, MgO NaOH, KOH, Al(OH)3
КРОК № 6 6 б ПІДСТУПНІ РІВНЯННЯ Зробіть схему перетворень. Порахуйте суму коефіцієнтів у кожному рівнянні. Знайдіть загальну суму коефіцієнтів. Н2О О2 СО2 СаСО3 СаО
КРОК № 7 ЛОГІЧНІ ЗАВДАННЯ Обчисліть кількість речовини карбон(ІV)оксиду, яка містить 18,06 *10 23 молекул ? Обчисліть якій масі відповідає маґній оксид кількістю речовини 0,475 моль? Обчисліть якій кількості речовини відповідає сульфідна кислота масою 556,58 г? Обчисліть якій кількості речовини відповідає натрій гідроксид об’ємом 530,88 л ? Якому об’єму відповідає розчин натрій хлориду кількістю речовини 0,9375 моль?
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |