Головна » Геометрія

Назва презентації Автор Короткий зміст

Площі поверхонь тіл обертання

965 685111.0Kb

Жижченко І.Я.
МЕТА: Показати практичне застосування набутих знань, звернути увагу учнів на зв'язок предмету з життям. Розширювати просторову уяву та кругозір учнів, вчити орієнтуватися в життєвих ситуаціях
Площі фігур

701 188392.5Kb

Колько Н.М.
Геометрія - це наука про властивості фігур Геометрія – слово грецьке, означає «землемірство»
Побудова перерізів многогранників

2046 2792.97Mb

невідомий
Мета: Повторити геометричні поняття і твердження; навчитися будувати перерізи різними способами; розвивати просторове уявлення та вміння логічно вибудовувати своє пояснення. Виховувати інтерес до технічних знань
Побудова перерізів многогранників

1860 11546.09Mb

Ліфанова К.К.
Якщо жодна з двох точок не належить площині, а відрізок, що їх сполучає, має з цією площиною спільну точку, то кажуть, що дані точки лежать по різні боки від площини
Поворот

1138 183659.0Kb

Скічко Т.М.
Поворотом фігури F навколо точки О на кут називається перетворення фігури F у фігуру F′, внаслідок якого кожна точка M фігури F переходить у точку M′ фігури F′ так, що ОM′=ОM і MОM′=
Подібність прямокутних трикутників

631 147855.5Kb

Скічко Ю.В.
Мета уроку. Установити співвідношення між елементами прямокутного трикутника та сформулювати властивість бісектриси трикутника; формувати вміння учнів використовувати їх під час розв’язування задач
Подібність трикутників

771 2553.05Mb

Ніценко Л.О.
Як продовжити твердження, щоб воно стало правильним ? «Якщо два кута одного трикутника…»
Подібність трикутників

431 183301.5Kb

Остапенко Л.А.
Розв’яжіть задачі усно Дано ∆ABC~ ∆A1B1C1. Знайти x, y,z. Знайдіть пари подібних трикутників
Поділ відрізка навпіл. Побудова

704 1951.77Mb

невідомий
Побудова трикутника із трьома сторонами Дано: а в с Побудувати: АВС так, щоб АВ = с, ВС = а ,АС = в
Подорож до Великих пірамід. Урок з геометрії для 11 класу

1277 215352.5Kb

Левченко Т.А.
Мета: Узагальнити і систематизувати знання учнів з теми, розвивати просторову уяву, вміння аналізувати, робити висновки, привчати учнів працювати творчо, показати застосування набутих знань на практиці, виховувати позитивне ставлення до навчання
1-10 11-20 ... 121-130 131-140 141-150 151-160 161-170 ... 231-240 241-244