Головна » Географія |
Мета: Перевірити ступінь засвоєння учнями матеріалу з теми «Євразія», рівень сформованості основних навчальних умінь і навичок; Структура уроку. Організаційний момент Тип уроку: контролю та оцінювання знань Обладнання:фізична карта світу, контурні карти, атлас, підручник, зошит, мультимедійна презентація в форматі Power point, комп’ютер, телевізор, відео для уроку Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів Учитель. Сьогодні у нас незвичайний урок — уявна подорож. Ми будемо мандрувати вже пройденими євразійськими стежками, робити зупинки, щоб повторити відоме й пізнати нове. ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів Завдання №1. Встановити відповідність між тектонічною структурою та формою рельєфу, що їй відповідає (слайд №1) Завдання №2. Пригадайте і покажіть на карті об ’єкти (слайд № 2) Завдання №3. Подумайте, що спільного між цукерками, що вам запропоновано і Євразією?(слайд № 3,4,5) Завдання №4. Розв’яжіть задачу(слайд № 6) Яка температура буде на вершині гори заввишки 5000м, якщо біля її підніжжя дорівнює +15°С? Завдання №5. Перегляньте відео та поясніть про яку частину Євразії йдеться? Чому?Який це тип клімату? Перегляд фрагменту мультфільму про козаків. Завдання № 6. Фізкультхвилинка (слайд №7) Завдання №7.Уважно прочитайте текст та знайдіть у ньому помилки(слайд № 8) Завдання № 8. Відгадайте, про що йдеться у сенканах? Покажіть ці об’єкти на карті?(слайд №9) Завдання №9.Підпишіть пропущені назви на схематичному малюнку(слайд №10) V. Підведення підсумків Коментоване оцінювання VІ. Домашнє завдання Повторити карту ( елементи берегової лінії, рельєф Євразії)
Схожі навчальні матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |