Головна » Географія

Назва презентації Автор Короткий зміст

Внутрішня будова Землі. Типи земної кори

876 2391013.2 Kb

Овдієнко О.П.
Мета: вивчити внутрішню будову Землі, типи гірських порід за походженням, типи земної кори; розвивати уяву, логічне мислення, критичне мислення, загальнонавчальні уміння і навички, творчі здібності; виховувати культуру розумової праці
Вода - джерело життя

1256 249267.5 Kb

Мерва О.Я.
Мета: сформувати в учнів знання про показники водних ресурсів і водного балансу України; дати оцінку водозабезпеченості території України та її окремих регіонів; зробити висновки про водозабезпече­ність території України
Вода в найближчому оточенні

592 212618.0 Kb

Одерій Н.І.
Мета уроку: поглибити знання школярів про воду, ознайомити їх з основними властивостями води, видами води на Землі, розвивати пам’ять, увагу, мислення учнів, логічне мислення, відпрацьовувати навички пошукової діяльності
Води суходолу Африки

1354 495890.5 Kb

Руденко Ю.В.
Мета: сформувати в учнів уявлення про особливості вод суходолу Африки; охарактеризувати головні річкові системи та басейни, основні типи озер; систематизувати знання учнів про гідрологічні особливості території
Води суходолу Південної Америки

732 1912.27 Mb

Дідура Руслана
Річка Оріноко. Бере початок у глибині вологих і похмурих джунглів, які розкинулись на просторах Гвіанського плоскогір’я. Огинає плоскогір’я у вигляді гігантської дуги, впадає в океан, утворює повноводну дельту
Води суходолу Північної Америки. Основні річкові системи. Великі озера, їх походження

1262 1875.24 Mb

Сахро А.Ю.
Мета: сформувати в учнів систему знань про внутрішні води Північної Америки, розкрити загальні особливості вод суходолу, показати їх залежність від рельєфу та клімату, нерівномірність розподілу на території материка
Води суходолу Північної Америки. Основні річкові системи. Великі озера, їх походження

926 2511.64 Mb

Сапальова Л.І.
Мета: Навчальна: ознайомити учнів з найбільшими річковими системами Північної Америки, особливостями режиму річок, характером течії, джерелами живлення, походженням озерних улоговин
Води суходолу. Основні річкові системи Південної Америки

929 19955.5 Kb

Севостьянова Р.Л.
Мета: сформувати у учнів загальне уявлення про внутрішні води Південної Америки, дати учням поняття про причини повноводності, поглибити систему знань про внутрішні води, розвивати образну пам'ять, зорову увагу та просторові орієнтації
Води суходолу. Річка та її частини. Режим і живлення річок

1328 177982.3 Kb

Познякова С.В.
Мета: Поглибити та систематизувати знання про річки, отримані на уроках природознавства; ознайомити учнів з частинами річок, їх режимом та способами живлення
Води суходолу. Річки

809 1671.42 Mb

Ковальчук В.В.
Мета: Поглибити та систематизувати знання про річки, отримані у початковій школі та на уроках природознавства; Дати визначення понять “річка”, “річкова система”, “частини річки”, “річковий басейн”, “вододіл”
1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-70 ... 301-310 311-315